2013. január 8., kedd

4. Blogszületésnap

Boldog, Boldog, Boldog, Boldog 4. Blogszületésnapot!

Hihetetlen, hogy megy az idő. El sem hiszem, hogy 4 éve már írogatom ezt a szívemnek oly kedves blogot. Néha komolyan nehéz elhinni, hogy ilyen gyorsan megy az idő. Annak idején, amikor nekivágtam a blogírásnak, nem is gondoltam volna, hogy ilyen sokáig fogok vele foglalkozni, hogy ennyi örömöt fog nekem szerezni. Igaz, hogy az utóbbi időben erősen megritkultak a bejegyzések, sokkal kevesebb új dolgot van lehetőségem ide feltenni, de úgy érzem, hogy feladni soha nem fogom tudni ez a blogot.  Annyira sok örömöm volt, annyi új dolgot kipróbáltam, alkottam, elkészítettem. Én, aki pár éve még egy normális levest is alig tudtam főzni, most meg... :)
Nem szokásom, nem is igazán az én stílusom, de most úgy érzem egy kis statisztikát is megosztok az elmúlt évekről: 
- 846 bejegyzés, 
- több mint 790 ezer oldal-megjelenítés, 
- 283 rendszeres olvasóm
- van olyan bejegyzésem, amit több mint 14 ezerszer tekintettek meg:D

Én ezekre nagyon büszke vagyok, és úgy gondolom, hogy rengeteg embernek tudtam segíteni - és reményeim szerint a jövőben is fogok tudni -, hogy egy-egy finom ebéddel, vacsorával kedveskedjen a családjának a tőlem vitt recepttel:D
Feladni tényleg soha nem fogom, hiszen még én is sokszor a saját blogomat használom receptes könyvnek, amikor nem igazán jut eszembe, hogy mit kellene főznöm. Édes leányzóm is sokszor leül a gép elé, és végiggörgetve a recepteket rábök egy-egy bejegyzésre, hogy "Anya, ezt már régen csináltad, legyen ez az ebéd, vacsora!"
Szóval, igyekezni fogok a lehetőségeim szerint a  jövőben is feltenni ide egy-két olyan újdonságot, ami még nem szerepelt és köszönöm minden erre látogató, receptemet felhasználónak, hogy ránézett a blogomra, esetleg vissza-visszatért hozzám többször is.

9 megjegyzés:

Gabriella írta...

Boldog 4. születésnapot! Nagyon szép szám (főleg blogírásban). :)

marisz57 írta...

Gabi! Őszintén gratulálok az elmúlt 4 évedhez, és további sikeres blogolást kívánok!

Gizi írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!!! Én szívesen végigolvastam a statisztikai adatokat és Gratulálok ezekhez a szép számokhoz. Kívánom, hogy továbbra is leld örömöd a blogírásban, és osszál meg még nagyon sok jó receptet velünk.

Chef Viki írta...

Boldog születésnapot a középső csoportos korúnak :-)

Irány az 5. szál gyertya!

Okki írta...

Boldog blogszülinapot! :)Kívánom, hogy még sokáig nyerd örömöd a blogírásban! :)

trollanyu írta...

Boldog szüliapot kívánok a blogodnak:)További örömteli blogolást Neked:)

hankka írta...

Boldog blogszülinapot, továbbra is leld örömödet az írásban, meg persze a sütés-főzésben! :)

Tünde Takács írta...

Gratulálok!

DebiGabi írta...

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat Mindenkinek!