2012. november 13., kedd

Lilahagymás savanyúkáposzta saláta

Eszembe jutott valamelyik nap, hogy régebben többször is ettünk ilyen salátát, de ennek is már több éve hogy készült volna a konyhámban. Hiába az ember a korral már az igazi...:D 
Ezért is imádom kedves blogomat, mert időként átnézve a már feltett recepteket bevillannak olyan finomságok, amiket régen rendszeresen készítettem, de valahogy elfeledkeztem róluk. Viszont, amint ide felkerül már jobban észbe tudom tartani:P 
Tudom, hogy tulajdonképpen ez egy iszonyú egyszerű, semmi extra saláta, amit magában is lehet fogyasztani, de nagyon finom pl. egy jó kis rántott húshoz salátaként. 

Hozzávalók:

0,5 kg savanyú káposzta
1 nagy fej lilahagyma
2 ek olívaolaj

A lilahagymát felvágtam vékony szeletekre és besóztam. Egy tábla borítottam a savanyú káposztát és rákanalaztam az olajt, majd jól összekevertem a lilahagymával. Érdemes egy-két órával fogyasztás előtt elkészíteni, hogy jól összeérjenek az ízek benne.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Esetleg olívaolaj helyett próbáld ki tökmagolajjal. Isteni finom és talán még egészségesebb. Mi imádjuk!
Zizu

Kovács Janka írta...

Ez nálunk folyamatosan készül. A legjobb saláta télen, nem lehet ráunni:)15