2012. szeptember 13., csütörtök

Körtés krémleves

Egy újabb krémleves, mostanában elég gyakran volt vacsorára. Már többször említettem, hogy édes kislányom elég leveses a családban, bár ha jobban belegondolok én is. meg a férjem is nagyon szeretjük a leveseket. A velencei telekről kaptunk nemrég egy adag körtét, ami már kezdett egy kicsit jobban beérni, így készítettem belőlük ezt a krémlevest.

Hozzávalók, amiket használtam:

kb. 40 dkg körte
3-4 kanál cukor
csipet gyömbér
csipet fahéj
csipet szegfűszeg
egy csillagánizs
1,5 dl tej
1 csomag vaníliás pudingpor

A körtéket megpucoltam és kivágtam a magházakat belőle. Ezután a fűszereket, cukrot és a csillagánizst beleszórtam kb. 2 liter vízbe és a körtével együtt elkezdtem megfőzni. Mikor felforrt és a körték kezdtek megpuhulni egy botmixerrel összeturmixoltam. A tejben feloldottam a vaníliás pudingot majd hozzákevertem a körtés léhez. Állandó kevergetés mellett szépen besűrítettem a levest. Jól lehűtöttem és hidegen fogyasztottuk.

Nincsenek megjegyzések: