2012. augusztus 23., csütörtök

Sajtszószos tészta

Az elmúlt időszakban ebben a rekkenő hőségben nem igazán a főzés áll az első helyen a teendőim között. Igyekszem minél egyszerűbben és gyorsabban elkészíthető ételeket tenni a család elé. Pár napja a hűtőben nézelődve találtam ki ezt a sajtszószos tésztát. Tényleg annyira egyszerűen elkészül, hogy csak ajánlani tudom, főként azoknak, akik egy kicsit is szeretik a sajtokat.

Hozzávalók, amiket használtam:

2 dl tejszín
1 csomag tömbös krémsajt (budget féle)
10 dkg edami sajt
10 dkg trappista sajt
5 dkg paranyica sajt
csipet bors

A tejszínt egy kisebb lábasba öntöttem és feltettem melegedni kis lángos. A háromféle sajtot leszereltem. Mikor a tejszín elkezdett melegedni mind a négyféle sajtot beletettem és folyamatos kevergetés mellett addig főztem, amíg mind el nem olvadt. Közben belekerült a bors is és természetesen ezalatt a spagetti tésztát is kifőztem. Tányérra szedtem egy adag tésztát rákanalaztam a szószból és már lehetett is fogyasztani. Kicsi leányzóm nagyon jóízűen ette velem együtt, de mi mindent imádunk, amiben sajt van:)))

3 megjegyzés:

Illéskrisz Konyhája írta...

Nálunk is nagy kedvenc, mivel sajtmániás a család... Szokta alá sütni csirke mellet. Úgy is fincsi... Guszta!!

Altair írta...

Ezt az ötletet elviszem. :o)

DebiGabi írta...

Illéskrisz,
Én is szoktam csirkével, sonkával esetleg szalonnával is, mikor mi van itthon. Ez egy igazi bónusz tészta alá való:))))

Altair,
Remélem ízleni fog Nektek is:D