2012. július 21., szombat

Túrós-sárgabarackos lepény

Találtam a hűtőbe 20 dkg túrót, amivel hirtelen nem igazán tudtam mit kezdeni... Némi tanakodás után egy régebbi jól sikerült receptemet átvariáltam és elkészült belőle ez a túrós-sárgabarackos lepény, aminek elég nagy sikere lett, mert még melegen kedves férjem és az unokaöcsénk, simán befalatozták majdnem a felét:)))) Imádom, amikor a konyhai művemet ilyen jóízűen eszik még frissiben, öröm nézni.

Hozzávalók, amiket felhasználtam:

15 dkg vaj
20 dkg porcukor
4 egész tojás
20 dkg túrós
25 dkg liszt
fél csomag sütőpor
50 dkg hámozott sárgabarack
szeletelt mandula a tetejére

A vajat habosra kevertem a porcukorral. Utána egyesével beledolgoztam a tojásokat, majd jött a túró. A lisztben elkevertem a sütőport, majd összekevertem a tojásos masszával. A sárgabarackokat forró vízbe tettem pár percre, majd lehúztam a héjukat. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral és belekanalaztam a tésztát. Elsimítottam a tepsiben, majd rászórtam a sárgabarackokat. A tepsi felét megszórtam a mandulaforgáccsal. 180 fokos sütőben kb. 30 percig sütöttem. Fogyasztás előtt még egy kis porcukor került rá.

3 megjegyzés:

Illéskrisz Konyhája írta...

A közeli képed, kínzó! Gusztaaaa!!!

tücsi írta...

Illéskrisznek igaza van, tényleg kínzó, olyan jól néz ki!:))

DebiGabi írta...

Illéskrisz,
Köszike:D

Tücsi,
:D