2012. július 10., kedd

Sárgabarackos-joghurtos pohárkrém

Drága férjem tegnap este beállított 1 nagy láda sárgabarackkal. Iszonyúan örültem neki, mert a piacon horror áron áruljak idén a barackot, és sajnos a telken és elfagyott az összes. Egy nagyon kedves barátunk küldte nekem, azzal a felkiáltással, hogy én biztosan örülni fogok neki, (naná, hogy örültem!!!!) és szívesen elteszem a barackokat. Este 11-ig lekvárt készítettem belőle, ma délelőtt pedig ezt a pohárkrémet találtam ki, többek között, de az egyéb újdonságokat, majd szép fokozatosan adagolom ide:D

Hozzávalók, amiket használtam:

fél csomag amoretti keksz (Lidl féle)
1 nagy doboz natúr joghurt
3-4 kanál porcukor
kb. 30 dkg sárgabarack összeturmixolva héja nélkül
20 dkg házi krémsajt vagy mascarpone
2 ek vanília aroma

A sárgabarackokat 1 percre forró vízbe tettem, hogy utána könnyedén lejöjjön a héja. Én mindig leszedem a lekvárhoz is, mert szerintem így sokkal jobb íze van. A meghámozott sárgabarackot kb. 1 ek cukorral és a vanília aromával összeturmixoltam. A joghurtot és a házi krémsajtot a cukorral habverővel összedolgoztam. Az amoretti kekszet pedig jól összetörtem. A pohár aljába szórtam elsőként a összetört kekszet, utána jött pár kanálnyi joghurtos krém, majd a sárgabarackos krém végül megint a joghurtos krém. 3-4 órára hűtőbe tettem. Nekem ebből a mennyiség 4 nagy (whisky-s) pohárnyi lett.

3 megjegyzés:

Illéskrisz Konyhája írta...

Hű, de guszta! Én is örülnék, ha megdobnának két láda barackkal. A zöldségesünknél 599,.Ft. Tényleg horror..A desszertedet most is elnyalogatnám, irtó guszta!

mellissina2 írta...

A desszert kedvemre való!Lenne!!!

DebiGabi írta...

Illéskrisz,
Köszike:D
Én is nagyon örültem a baracknak, mert 600 forintért tényleg nem éri megvenni.

Mellisina,
Köszönöm:D