2012. június 11., hétfő

Puncs fagylalt

Hétvégén megnyitottam az idei házi fagylaltkészítési szezonomat. Rengetek új fagylalt ötletem van, amiket igyekszem a jövőben el is készíteni. Elsőként puncs fagylalttal kezdtem. Régóta izgatta a fantáziámat, ez a fagylalt. Íme az első kísérlet eredménye. Nem vagyok teljes mértékben elégedett vele, talán a pudingpor miatt, ezért még keresem egy másik fajta-féle puncsos fagyi receptjét, elkészítését.

Hozzávalók, amiket használtam

1,5 dl meleg tej
1 csomag puncsos pudingpor
2 dl tejszín
3 ek porcukor
15 dkg házi krémsajt
pár csepp rumaroma
pár szem mazsola ízlés szerint

A meleg tejben a cukorral elkevertem a pudingport. Utána az össze többi hozzávalóval jó alaposan összedolgoztam, amíg megfelelőnek ítéltem az állagát. Ezután fél órára a hűtőbe tettem, hogy jól lehűljön. A fagylalt géppel kevertettem fél órát, amíg szépen összeállt fagyi állagúra. Ezután finom házi tölcsérekre szedtem és már lehetett is kanalazni:D

1 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Juj de jó,várom a fagyikat,Te isteni fagyikat tudsz!