2012. május 13., vasárnap

Epres limonádé

Tegnapi nap folyamán általános iskolai osztálytalálkozón voltam. Nagyon jó volt találkozni a régi osztálytársakkal, annak idején egy remek kis társaság volt ez az osztály. Itt beszélgettem egy régi osztálytársammal aki mesélte, hogy szokott a gyermekeinek epres limonádét készíteni. Nagyon megtetszett az ötlet, mivel volt itthon minden, ami kellett hozzá elkészítettem én is. Egy ritka finom remek frissítő italt sikerült ezáltal megkóstolnunk, ami mind a hármunknak teljes mértékben elnyerte a tetszését. Tulajdonképpen annyira egyszerű, hogy inkább csak az ötlet erejéig teszem ide ki, hogy mások is megkóstolhassák ezt a finomságot.

Hozzávalók:

eper
citrom
porcukor
víz

Készítettem egy limonádét, ami annyiból állt, hogy egy egész citromot vékony szeletekre vágtam és egy kevés cukorral feloldottam közel 2 liter vízben. Az epret (sacc per kábé 25 dkg-ot) összeturmixoltam némi cukorral. Majd az egészet összeöntöttem és jól elkevertem.
Szándékosan nem írtam pontos mennyiségeket, főként a cukornál, mert ez nagyban függ az eper édességétől, és hogy ki mennyire szereti édesen, vagy savanyúbban a limonádét.

Nincsenek megjegyzések: