2012. március 6., kedd

Mustáros-bundás húsi

Mindig igyekszem egy kicsit változtatni, variálni a húsokat, hogy ne legyenek "túl" egyhangúak az asztalra kerülő ételek. Édes leányzóm és én is nagyon szeretjük a mustárt, meg szinte mindent, amiben van, így most egy kicsit a mustárral kísérleteztem.

Hozzávalók, amiket használtam:

50 dkg csirkemell filé
csipet só
csipet bors
2 evőkanálnyi mustár

a tésztához:
2 tojás
kb. 1,5 dl tej
15-20 dkg liszt
csipet só

A csirkemell filét vékony szeletekre vágtam sóztam, borsoztam. Ezután mind a két oldalát megkentem vékonyan mustárral. A tojást elkevertem a csipet sóval és a tejjel, majd hozzákevertem a lisztet, amíg egy nagyon sűrű palacsintatésztaszerű masszát nem kaptam. Olajat felforrósítottam, majd minden hússzeletetet megforgattam a masszában és ment rögtön az olajba. Aranybarnára sütöttem mind a két odalát. 
Egy kicsit hajlamos volt a bunda elválni a hústól, de egy kis odafigyeléssel, ügyeskedéssel azért sikerült úgy átforgatnom, hogy rajtamaradjon:)))) Köretnek ecetes burgonyasalátát tálaltam hozzá. 

4 megjegyzés:

Illéskrisz Konyhája írta...

Pikáns ízű husi lehet, nagyon jól fest ebben a szép napsütésben!

Nelli írta...

Gabi!Finomat hoztál megint.A mustáros húsikat nagyon szeretem én is.

DebiGabi írta...

Illéskrisz,
Imádom, hogy végre lehet "fényben" fotózni a finomságokat:)

Nelli,
Köszike.
A kedvenc "fűszerem" a mustár:)

Csibe írta...

Tetszik :) ha a bundát lehagyjuk, és csak "simán" megsütjük úgy is nagyon finom :) jók ezek a mustáros dolgok...