2012. január 18., szerda

Viccek:)))))

Minden alagút végén ott van a fény, csak imádkozz, nehogy egy vonat legyen!

Nemrég ötödmagammal bent ragadtam egy liftben. A lift falán két segélyhívó szám volt felírva, elővettem a mobilomat és felhívtam az első számot. Amikor felvették a kagylót, elmondtam, hogy elakadt a lift, és megadtam a pontos címet is. Hosszas hallgatás után a vonal másik végén megszólalt egy hang:
- Hm..., nem egészen értem, hogy miért engem hívott. Ez egy pszichológus magánrendelője.
- Pszichológus? - kérdeztem vissza - De hiszen ez a szám van itt feltüntetve, mint segélyhívó. Nem tud rajtunk segíteni?
- Nos, - felelte kimért hangon - mondja, hogy érzi magát most, hogy bent rekedt a liftben?

Egy gazdag nő elmegy a szőrmeszalonba, kiválaszt egy nercbundát és megkérdezi az eladótól:
- Mondja, biztos, hogy ezek a kabátok esős időben is hordhatóak?
- Persze, hölgyem. - feleli az árus - Látott már maga nyércet esernyővel?

Nem számít, milyen alacsony az önértékelésed, mindig lesznek olyanok, akik még kevesebbre tartanak.

A mai nap egy szomorú nap az életemben. Ma 5 éve, hogy elveszítettem a feleségemet.
Sose felejtem el azt a pókerpartit.

90 éves korban a szex olyan, mintha kötéllel próbálnál biliárdozni.

- Miért tette rá a szőke nő az ujját a szegre, mielőtt ráütött a kalapáccsal?
- ???
- Mert a hangos kopácsolástól megfájdul a feje.

Az esküvő olyan temetés, ahol érzed a saját virágaid illatát. 

- Ki az abszolút csúnya?
- ???
- Aki, ha végigsétál az utcán szeptemberben, az emberek felkiáltanak: "Úristen, már Halloween van?"

Egy állapotos fiatalasszony az első vizitre megy az orvosához. A doktor megállapítja, hogy a terhesség hat hetes, aztán egy filctollal ici-pici betűkkel ír valamit a nő hasára, a köldöke fölé.
Az asszony megmutatja az apró betűket otthon a férjének, aki elővesz egy nagyítót és kibetűzi a feliratot: "Ha már el tudja ezt olvasni, akkor jöjjön a következő vizsgálatra."

Kutatások bizonyítják, hogy a túlsúlyos embereknek gyakran az utódaik is súlyproblémával küzdenek. Más szóval: ha apád génjeit örökölted, valószínűleg a nadrágjait is örökölni fogod. 

-         Doktor úr, segítsen rajtam. Állandóan azt képzelem, hogy egy laptop vagyok.
- Semmi baj, csak ki van merülve. Felírok néhány vitamint.
- Nem kell nekem vitamin, inkább egy új akkumulátort adjon.


Kati és Peti egy tandemen tekernek felfelé a meredek domboldalon. Amikor nagy nehezen felérnek a tetőre, leszállnak, Peti lihegve megszólal:
- Hű, végre! Nem gondoltam, hogy fel bírunk idáig jönni.
- Én sem. - feleli a lány - Végig behúzva kellett tartanom a féket, hogy vissza ne guruljunk.

A szülők szomorúan nézegetik Pistike évvégi bizonyítványát. Az apa megszólal:
- Fiam, az egyetlen dolog, ami vigasztal, hogy biztos vagyok benne, nem csaltál a vizsgákon.

Hajnal 6-kor támolyog haza egy férfi részegen, az arcán rúzsfoltok. A felesége rátámad:
- Feltételezem, hogy jó okod van rá, hogy ilyenkor jössz haza!
- Igen. - csuklik egyet az ember - A reggeli.

Egy skót fiú, Angus, elköltözik Ausztráliába. Talál egy társasházi lakást, kiveszi. Néhány héttel később telefonál az anyja, érdeklődik, hogy milyen az új hely, hogy érzi magát Angus.
- Furcsa szomszédaim vannak. - meséli a fiú - a fölöttem lakó egész nap a padlón fekszik és jajveszékel. A bal oldali szomszédom naphosszat zokog, a jobb oldali meg veri a fejét a falba, és úgy kiabál.
- Jaj, drága fiam, akkor nem érezheted túl jól magad egy ilyen környezetben. - aggódik az anya.
- Én inkább ki se mozdulok itthonról. - válaszol Angus - Egész nap a skót dudámon játszom.

Három barátnő beszélget a fogyókúráról. Az egyik azt mondja:
- Nem csak az számít, hogy mennyit és mit eszünk, hanem a testmozgás és az alvás is nagyon fontos.
- Az alvás? - kérdezi a másik - Hát az meg miért számít?
A harmadik közbevág:
- Hogyne számítana! Én például csak olyankor nem eszem, amikor alszom.

A fiú hevesen udvarol a lánynak:
- Zsuzsi, ha hozzám jössz feleségül, nekem van annyi pénzem, hogy mindent megadok neked, amit csak kívánsz, egész életedben.
- Drága Zoli, én még nem akarom lekötni magam. És egyébként is: a szerelmet nem veheted meg pénzért. De ha az árban megegyezünk, talán bérelhetsz tőlem valamennyit egy időre.

Nincsenek megjegyzések: