2012. január 12., csütörtök

Baconos-sajtos melegszendvics

Hoztam egy iszonyú egyszerű, de véleményem szerint isteni finom melegszendvicset! Annyira egyszerű, hogy már szinte a ciki kategóriába tartozik, hogy ide felteszem:)))) Na szóval. A múlt  pénteken nem dolgoztam. Ilyenkor nem igazán szoktam magamnak főzőcskézni, általában baconos-tojást eszem, vagy egy könnyű kis szendvicset. Most erre esett a választás. Tényleg annyira egyszerű, de éppen ebben rejlett a finomsága. A zsemléket félbevágtam ráhelyeztem egy-egy szelet bacont, majd pedig sajtszeleteket a tetejére. A sütőben csak meggrilleztem, miáltal a teteje finom ropogósra sült:))))

5 megjegyzés:

Nelli írta...

Egyszerű, de finom!:)Én is szoktam ilyet készíteni, mert a Bazsim nagyon szereti a bacont.:)Van, hogy tejföllel is megkenem és metélőhagymát szórók a tetejére.:)Fincsi ebédet volt!

DebiGabi írta...

Nelli,
Az én leányzómnak is imádja a bacont minden formában, mondanom se kell, sütnöm kellett még pluszba neki külön, mert mikor hazahoztam a suliból, mert megérezte az illatát:)

Hobbychef írta...

Sokszor az egyszerű és gyors ételek a legfinomabbak.

mellissina2 írta...

Kedves Gabi!
Jól tetted,hogy feltetted,a következő szabadnapomon ez lesz a reggelink!

DebiGabi írta...

Hobbychef,
Maximálisan egyetértek:D

Mellissina,
Remélem ízleni fog!!!