2012. január 14., szombat

3. Blogszülinap


Kedves Blogom!
Igaz egy kicsit megcsúszva, de Boldog 3. Blogszülinapot Kívánok!
Hihetetlen, hogy megy az idő. Több mint három éve kezdtem neki  a blog írásának, pedig úgy tűnik, hogy mintha csak tegnap lett volna. A legelején nem is igazán tudtam, hogy mit kezdjek pontosan magával a bloggal, de aztán jöttek a jobbnál-jobb ötletek, receptek. Azóta rengetek új dolgot kipróbáltam, sok új blogbarátot szereztem, és persze rengeteg újdonsággal ismerkedtem meg.
Jelen pillanatban van az oldalnak 250 rendszeresen olvasója, ami számomra talán a legfantasztikusabb dolog!!!! Soha nem gondoltam volna, hogy lesznek emberek akik vissza-visszatérnek ide és megtekintik az én szerény, sokszor nagyon egyszerű konyhai alkotásaimat.
Ezúton is nagyon szépen köszönöm, hogy benéztek ide hozzám!
Az utóbbi pár hónapban kicsit hanyagoltam a blogot, nem igazán voltam kísérletezgető kedvemben, sőt megfordult a fejemben, hogy befejezem a blog írását. Aztán némi tanakodás úgy döntöttem, ha nem is gyakran, de azért fogok még hozni ide egy-két jófajta receptet (és persze vicceket is!!!).
Remélem, hogy aki erre járt az elmúlt években tudod ötleteket meríteni az itt található receptekből és a jövőben is erre téved néha-néha!!!!

17 megjegyzés:

Nelli írta...

Gabikám!Gratulálok Neked a blogszülinaphoz!:)Én várom a további receptjeidet, mert nagyon szeretek hozzád jönni!:)

Hobbychef írta...

Gratulálok a 3. blog szülinaphoz. További kellemes bloggolást, s sok látogatót kívánok.

Gizi írta...

Gratulálok a blogodhoz, és boldog blogszületésnapot kívánok!!! Szeretem a receptjeidet, na meg persze a vicceket is szívesen olvasgatom.:)

Praliné Zsuzsi írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!!!

mandala írta...

Boldog blogszulinapot kivanok !

Flóra írta...

Boldog blogszülinapot!

mellissina2 írta...

Kedves Gabi!
Szeretek itt nézelődni,kellemes a hangulat,szép a kirakat,és ahogy betérünk a választék szuper!!!
Boldog Születésnapot még Sokáig!!!

trollanyu írta...

Kedves Gabi, Boldog Blogszülinapot kívánok:) Már egyszer mondtam, de a te blogod volt az egyik, amely engem is blogírásra ösztönzött, most is szívesen jövök hozzád nézelődni:) Várom az új recepteket:)

Mesi írta...

Boldog blogszülinapot! Abba ne hagyd a blogolást!!! :)

Chef Viki írta...

Boldog 3. szülinapot kívánok :-) Milyen jó, hogy végül nem hagytad abba!

Barbi írta...

Boldog blogszülinapot!!
Jó döntés, hogy nem hagyod abba, nem az a lényeg milyen sűrűn jössz, hanem hogy egyáltalán jössz! A vicceidet is szeretem, felvidítanak! :))

marisz57 írta...

Boldog blogszülinapot és további jó blogolást kívánok!

ginko írta...

Még sok ilyen szülinapot kívánok és azt, hogy legyen kedved és kitartásod, a mi nagy örömünkre! A vicceket külön köszönöm! Meglátod jön a tavasz és újra elkap a "konyha-svung"!:) Puszi

Zsuzska írta...

Szia Gabi! Milyen hamar elszalad három év!!! Szívböl kívánom, hogy erövel, egészséggel tudd folytatni a blogolást, én is szeretek itt Nálad! Happy birthday BLOG!

DebiGabi írta...

De aranyosak vagytok!!!!
Komolyan teljesen meghatódtam a kedves soroktól, szavaktól!

KÖSZÖNÖM!!!!!

Sz. írta...

Nagyon boldog szülinapot a Blogodnak!:))))

...és nehogy abba merd hagyni...!:)

Szilvi

Viki írta...

Kedves Gabi ! Sok-sok boldog blogszülinapot kívánok. Kár lenne abbahagynod, mert jó kis receptjeidet én is kipróbáltam párszor. Mostanában igaz, hogy csak nézelődni jövök, de vagyok, s legyél Te is még sokáig.