2011. december 21., szerda

Gorgonzolás-gombás tészta

Teljesen gőzzel készülődök én is a karácsonyi nagy sütés-főzés-takarításra. Úgy gondoltam a nagy karácsonyi süteménydömping közé beillesztek egy kis pikáns, de egyszerűen és gyorsan elkészíthető könnyű kis vacsorára valót. Főként azoknak ajánlom, akik szeretik a gombát és a finom sajtokat.

Hozzávalók, amiket használtam:

10 dkg gorgonzola sajt
20 dkg gomba
1 kisebb fej hagyma
csipet só
csipet bors
2 dl tejszín
spagetti tészta

A hagymát apróra vágtam és kevés olajon megdinszteltem. Hozzáadtam a feldarabolt gombát és megpirítottam. Közben sóztam, borsoztam, majd felöntöttem a 2 dl tejszínnel. Kicsit összefőztem és belemorzsoltam a gorgonzola sajtot, amivel szintén főztem még pár percig. Kész is:D Spagetti tésztával tálaltam.

2 megjegyzés:

Illéskrisz Konyhája írta...

Pont így vagyok vele én is. Most inkább a sütésen van a lényeg, én is könnyű ételeket főzök...Ez a gombás mártás nagyon ütős!!!

Bianka írta...

Áldott, békés ünnepeket kívánok