2011. december 14., szerda

Csokoládés pohárkrém

Ezt a finom csokoládés pohárkrémet szintén vasárnap készítettem a vendégeim gyerek részének. Mivel úgy gondoltam a gyerekek nem annyira fognak rajongani a gránátalmás pohárkrémért, muszáj volt nekik valami "gyerekesebb" desszertet készítenem:)))) Lefotózni nem igazán sikerült normálisan, de remélem azért valamit visszaad a finomságából.

Hozzávalók:

15 dkg étcsokoládé
6 dkg vaj
2 dl tejszín
2-3 ek porcukor
15 dkg házi krémsajt
amoretti keksz

Vízgőz felett felolvasztottam az étcsokoládét a vajjal. Hozzákevertem a tejszínt és a porcukrot, végezetül a házi krémsajtot. Habverővel jól összedolgoztam. A poharak aljába összetört amoretti kekszet szórtam, rákanalaztam a csokis krémet és díszítésként még került bele egy-egy kocka finom tejcsokoládé. Ezek a pohárkrémek is a ablakban pihentek hűvösben a gránátalmás pohárkémmel együtt. Ebből a mennyiségből 7 pohárnyi lett.

7 megjegyzés:

Tea írta...

Csokikrém csokival? Mondd, nem brutáltad te el egy kicsit a dolgot?:DD

DebiGabi írta...

Tea,
Annyira azért nem, hiszen alul a keksz mandulás volt:)))

H. Mária írta...

Nagyon jó a kép, nekem sok mindent elárul. :)))

Flóra írta...

Nagyon finom lehet! :)

trollanyu írta...

Hú de szépséges pohárkrémeket készítesz:) Nagyon fincsi lehet:)

DebiGabi írta...

Mária,
Köszönöm.

Flóra,
Gyerekek eltakarították pikk-pakk.
A felnőtt szakasznak nem igazán maradt:D

Trollanyu,
Neked is köszönöm. Szeretem az ilyen könnyű kis desszerteket, főként, hogy nagyon dekoratívak is:P

mellissina2 írta...

Kedves Gabi!
Viszem a poharas csokit,és holnap elkészítem,van hozzá minden!!!!