2011. november 22., kedd

Szövegelek

Elnézve az utóbbi időszak bejegyzéseit, úgy tűnik, mintha nem nagyon főznék-sütnék, alig járnék errefele. Hát… valahol így is van, meg nem is. Sok olyasmit készítek mostanában, amik már fent vannak a blogon, újdonságokra pedig nincs annyi időm, meg sajnos kedvem sem mostanában. Pedig az elmúlt hétvégén is sütöttem a férjemnek egy szülinapi tortát, a húgom lányának is egyet (erről talán lesz egy normális kép), készült finom burgonyás pogácsa, jó kis marhahúsleves, valamint diós linzer. Tehát még azt se mondanám, hogy nem jártam a konyha közelében, sőt…


Annak idején, amikor elkezdtem írni ezt a blogot, azért is kapta a Vegyes Saláta nevet, hogy mindenféléről írjak, beszámoljak itt. Aztán idővel valahogy teljesen eltolódott a főzés felé, pedig nem ez volt a célom vele. Az első bejegyzéseknél még található egy-két másfajta bejegyzés is, de aztán valahogy elfogytak…

Ma reggel, amikor álmosan, zenét hallgatva néztem ki a fejemből a metrón elmélázva, arra gondoltam a jövőben írni fogok egy két ún. szövegelős bejegyzést, inkább csak a magam kedvéért és egy kicsit azért is, mert jólesik le/kiírni magamból egy-két gondolatot.

Nem azt mondom, hogy mostantól le akarok írni minden egyes napi tevékenységemet, isten őrizz!!!!! csak úgy ide-oda csapongó gondolatok írásban rögzítésére gondoltam, amit majd az idő eldönt, hogy akarom-e folytatni, vagy sem.

Nem tudom ki, hogy van vele, de ez a novemberi szürkeség teljesen depresszióssá tesz. Borzasztó rosszul tűröm, hogy már reggel nyomott, szürke, borongós az idő és még hideg is van. Kinézek az irodai ablakomon és a szürke falak mellett látom a szürke eget, és a „szép, tiszta budapesti” utcákat… brrrrrr....

Na mára ennyi, első körben nem viszem túlzásba a szövegelést, most hirtelen felindulásból ennyi jött ki.

3 megjegyzés:

Altair írta...

Szerintem szívesen olvassunk receptek nélkül is Téged. Legalábbis én biztosan. :o)

Niki írta...

Én is szívesen olvasgatlak,ha gasztro a bejegyzésed ha nem...

Ezzel a depis hangulattal én is így vagyok,ez idő teljesen a padlóra tesz.Reggel 9 kor nyitok az üzletben,és olyan mintha délután 4 óra lenne...borzasztóóóó:(((

DebiGabi írta...

Altair,Niki
Köszönöm szépen.
Tényleg nem fogok ebből rendszert csinálni, de most kimondottan jól esett, és ezek szerint nem csak én olvastam el a saját írásomat:)))