2011. szeptember 18., vasárnap

Zöldborsókrém tortilla chipsen


Elnézve mostanában a különböző tévécsatornák műsorkínálatát, komolyan mondom, hogy a legnézhetőbb műsorok a TV paprikán vanmak. Iszonyú milyen színvonaltalan, borzalmasak:( Ennek eredményeképpen valamelyik nap Rachel Allen főzőcskézését tekintettem meg. Ő készített egy csomó vendégváró falatkát, köztük ezt a borsókrémeset is. Sajnos a pontos hozzávalókra nem mindenre emlékeztem, de még így is egy ritka finom előételt sikerült készítenem a mi ebédünkhöz:D

Hozzávalók, amiket használtam:

20 dkg mirelite zöldborsó
3-4 mentalevél
5-6 db petrezselyem levél
bors
pár csepp citromlé
kb. 1 evőkanálnyi olívaolaj
3-4 db tortilla lap (bolti)
pár csepp olívaolaj

A zöldborsót megfőztem és jól lehűtöttem. Egy tálba tettem, majd hozzáadtam a menta- és petrezselyem leveleket, sóztam, borsoztam és jött rá a pár csepp citromlé is. Ezután botmixerrel jól összeturmixoltam. A torillákat kis háromszögekre vágtam. Mind a két oldalát vékonyan megkentem olívia olajjal. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral és ráhelyeztem őket, majd 200 fokos sütőben 3-4 perc alatt aranybarnára sütöttem. Mindegyikre kanalaztam a borsókrémből a tortillákra és már lehetett is falatozni.
A férjemnek külön szedtem a borsókrémből egy adagot és ehhez tettem némi apróra vágott szárított chilit, mert ő szereti az erősebb dolgokat:)))



4 megjegyzés:

Vicuska írta...

Színvonal aluliak a műsorok, de sebaj, több időnk marad másra! :) Milyen egyszerű elkészíteni ezt a harapnivalót, üde zöld színfolt a tortillán!

DebiGabi írta...

Vicuska,
Tényleg egyszerű volt elkészíteni és még finom is. Van is pár ötletem, hogy milyen kencét fogok a jövőben így csinálni:D

Bianka írta...

De gyönyörű színe van

DebiGabi írta...

Bianka,
nagyon ki dekorítív étel egy jó bulira is:D