2011. szeptember 1., csütörtök

Bundás alma

Maradt még egy pár darab a finom rétesalmákból. Nemrégiben a kedvenc angol tanárom elkért belőle, hogy készít a lányainak belőle bundás almát. Néztem nagy szemekkel, hogy az milyen??? Azt mondta, hogy csak egy jó sűrű palacsinta tésztában kell megforgatni a megpucolt almát és forró olajban kisütni. Ennyi??? Lehet, hogy ciki, de én még sose ettem ilyet. Mondanom se kell, hogy el is készítettem gyorsan utána a családomnak, akiknél ritka nagy sikert arattam vele. 
2 tojásból készült a palacsinta tészta, a pontos mennyiségeket nem tudom, mert nem méregettem, csak úgy öntögettem bele mindent. Az almákat miután szép aranybarnára sütöttem fahéjas porcukorral szórtam meg. Azóta többen is mondták, hogy végül is nagyon finom más gyümölccsel pl. szilvával is, amivel biztosan ki fogjuk próbálni:D

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Isteni, kislánykoromban ettem utoljára, anyukám készítette. Én még sosem készítettem, pedig fahéjas porcukorral mennyei:)És a már kicsit ráncosodó almákat is fel lehet hozzá használni.

Vicuska írta...

Szuper!!!!

Bianka írta...

Imádom, sok-sok fahéjjal

Edit írta...

Mi is szoktunk anyummal csinálni, de mi csak simán liszt, tojás lisztbe forgatjuk meg, és porcukor rá. Így még én sem csináltam palacsinta tésztával, de ki fogom próbálni.
Ahogy eddig mi csináltuk, úgy is nagyon fini :)