2011. augusztus 10., szerda

A leányzó másik születésnapi tortája

A leányzónak ezt a kicsit csicsás tortát készítettem a családi szülinapi zsúrra.  A fondant receptje sok blogon megtalálható és már régóta szemezgettem vele, hogy ki kellene próbálni. Elég jól lehet vele dolgozni, viszonylag jól formálható, de azért van még elég sok tanulnivalóm. 
Most első körben a torta bevonását (rózsaszínű) csináltam én, valamint a színes virágokat és leveleket próbáltam jól megformálni. A közepén található malackát nem én készítettem ő egy készen vásárolt macipán figura, amit a kisasszony választott magának, viszont a körülötte lévő virágszerűségeket már én alkottam az első fondant kísérletem keretében.
A belseje ennek is 6 tojásos piskóta volt ugyanazzal a csokis krémmel, amit a katica tortánál is használtam.

11 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett!

Aleda írta...

Csodaszép lett!Boldog szülinapot a kislányodnak!

Niki írta...

Nagyon ügyes vagy...Színek kavalkádja:))))

Csilla írta...

Boldog szülinapot az ünnepeltnek! :) Nagyon szép torta, biztos örült neki. :)

trollanyu írta...

Ekkora kényeztetést, kettő torta:) Nagyon belejöttél, ügyes vagy. Gyönyörűek a színek, neken főleg a piros borítás tetszik, olyan szép élénk:)

Illéskrisz Konyhája írta...

Nagyon cuki ez a torta is! De jó dolga van ennek a lánykának! kAkor még egyszer Boldog Szülinapot!

Petra írta...

De jó neki, hogy két tortája is volt. :)))
Nem látszik a tortán, hogy első fondant próbálkozás. Nagyon szép lett! :)))

Moha írta...

Boldog szülinapot a lányka! Nagyon helyes lett a torta!

Zsófi írta...

Gyönyörű lett ez a torta is és a katicás is!!!!
Kicsit megkésve ugyan,de nagyon boldog szülinapot a Lánykádnak!
:)

DebiGabi írta...

Nagyon szépen köszönjük mindenkinek a jókívánságokat, nagyon aranyosak vagytok!!!!! :)

Bianka írta...

Ez is gyönyörű lett