2011. augusztus 7., vasárnap

Katica torta

Imádott kislányom holnap lesz 9 éves. 
Idén egy katicás tortát találtam ki neki születésnapjára.
A belseje egy sima csokoládés krém és egy 6 tojásos piskóta. A külseje marcipán, de a fejét életemben először dolgozva vele fondantból készítettem el. Sajnos nekem nem megy a fotózás és az alkotás egyszerre a konyhában, így fázis fotókkal nem tudok szolgálni... 
A lényeg szerintem a végeredmény, amire elég büszke is vagyok:)))
Hosszasan nézelődtem az interneten, ahol találtam is rengeteg katicás tortát, sok jó ötletet felhasználtam ezekből, de végül megint mentem a saját fejem után, aminek ez lett a vége:))))

9 megjegyzés:

trollanyu írta...

Boldog szülinapot a kislányodnak:) Nagyon aranyos lett, biztos nagyon fog örülni az ünnepelt:) Legutóbb én is marcipán bevonatos tortát készítettem a kislányomnak, nagyon látványosak ezek a torták. Ügyes vagy, szép lett a katica feje, fondanttal még sosem dolgoztam.

Illéskrisz Konyhája írta...

Boldog Szülinapot a nagylánynak! A Katica pedig tünemény!!!

4Gyerek írta...

menők ezek a Katabogarak. nálunk is sikere volt. a kislányod is csodás tortát kapott.
itt is kívánok neki boldog szülinapot.

Garffyka írta...

Kislánykádnak nagyon-nagyon boldog születésnapot! :)

A torta fantasztikusan jól néz ki! szinte kár megenni :) Nagyon ügyes vagy!

Petra írta...

Boldog Szülinapot az ünnepeltnek!
Ez a torta tündéri lett! Nagyon ügyes vagy. :)))

DebiGabi írta...

Nagyon szépen köszönjük! :D

Ditta írta...

Nagyon boldog születésnapot a kislányodnak!Nagyon aranyos tortát készítettél!:-)

Bianka írta...

Sok boldogságot a kislányodnak
Szépséges a torta

DebiGabi írta...

Ditta, Bianka
Köszönjük szépen!!!