2011. augusztus 28., vasárnap

Cézár saláta

Vannak olyan ételek, amiket egész egyszerűen nem tudunk megunni. Kis családom még soha nem mondta, hogy ne csinálják cézár salátát. Szeretem, mert hamar össze lehet dobni és még  finom is. Az elmúlt napok hőségében kimondottan ideális könnyű kis vacsoránk volt.

Hozzávalók, amiket használtam:

50 dkg csirkemell filé

csipet bors
kevés olaj a sütéshez
1 fej jégsaláta
1 nagy doboz tejföl
majonéz
1 ek mustár
csipet bors
pirítoótt kenyérkockák
2-3 gerezd fokhagyma
olíva olaj
valamint parmezán sajt

A csirkemellet vékony csíkokra vágtam sóztam, borsoztam. Kevés olajon aranybarnára sütöttem. A kenyereket kis kockákra vágtam és olívaolajon elkezdtem megsütni. Mikor már kezdett pirulni belenyomtam a fokhagymákat, amikkel megpirítottam. A tejfölben elkevertem a majonézt, mustár és a borsot. A jégsalátát apróra tépkedtem és belekevertem a majonézes tejfölbe. Egy tányérra került alulra a saláta, rá a kenyérkockák és a csirkemell, a legtetejére pedig a reszelt parmezán sajt. Ennyi:)

5 megjegyzés:

Flóra írta...

Még régebben próbáltam Cézár salátát, de abból valami egészen más kerekedett ki. Talán ezzel a recepttel majd menni fog, elmentettem! :)

Illéskrisz Konyhája írta...

Nagyon szeretem, és ez nagyon guszta!!!

Nelli írta...

Annyira szeretem én is!Hogy van a kislányod?

Petra írta...

Nagyon guszta, tetszik a recept. :)))

DebiGabi írta...

Flóra,
Elméletileg az "eredetibe" kell szardella, de én nem eszem halat:( Így nekünk nagyon bejött. Érdemes kipróbálni!

Illészkrisz,
Köszi:D

Nelli,
Szerdán levették a gipszétm szerencsére. Egy kicsit nehezebben használta pár napig a kezét, de most már egyre jobb. Szerencsére fájdalmai nincsenek, inkább csak a 4 hét gipszben lét viselte meg. Remélem, most már nem lesz semmi gond a kezével.

Petra,
Köszönöm!