2011. július 18., hétfő

Sárgabarackos pite

Ez az utolsó sárgabarackos receptem. Befejeztem, nincs több:))) Szombaton kedves barátaink átjöttek hozzánk egy kis kártyázásra. És végre mi nyertünk és nem a fiúk!!!!. Ebédre ettünk finom gyrost pitával. Mivel a hűtőben volt még sárgabarackom, hirtelenjében összedobtam ezt a barackos pitét. Semmi alap recept, csak úgy mentem a saját fejem után a hozzávalók terén. Elfogyott az egész, így úgy érzem sikerült megint valamint finomat alkotnom:D

Hozzávalók:

10 dkg vaj
15 dkg porcukor
1 ek vaníliás cukor
4 db tojás
30 dkg liszt
1 kk sütőpor
kb. 35-40 dkg sárgabarack

A vajat habosra kevertem a porcukorral és a vaníliás cukorral. Utána egyesével beledolgoztam a tojásokat. A lisztet kimértem és elkevertem a sütőporral, majd hozzákevertem a masszához. Egy nagyobb méretű tepsit kibéleltem sütőpapírral és rákanalaztam a masszát. Elég sűrű lett a tészta, de kanállal szét lehetett kenni. A sárgabarackokat kimagoztam és félbevágtam, majd rápakolásztam a tésztára. 180 fokos sütőben fél óráig sütöttem. Megszórtam egy kis porcukorral a tetejét és már falatoztuk is:D

9 megjegyzés:

trollanyu írta...

Hú, ez mennyeien néz ki:) Mig otthon voltunk kilószámra ettük a sárgabarackot. Csoda, hogy még nem lett barackmérgezésetek, annyi receptet tettél fel:)

DebiGabi írta...

Azért ezek közel két hét termése, csak fokozatosan adagoltam ide fel:D
Csak halkan jegyzem meg, már nagyon elegem van a barackból:))))

Nyanyi írta...

Nagyon fincsi volt, és a kártyaparti is jól alakult... Tökéletes délután! :D

DebiGabi írta...

Andi,
Örülök, hogy itt voltatok.
Külön köszönöm a töltött paprikát. Tegnap ebédre meg is ettük:)))

Bianka írta...

Remekül néz ki, nagyon szeretem

Latsia írta...

Itt is lájkolom, nagyon guszta!:-))
Én ezeket a tésztásabb sütiket szeretem és kajszi nagyon nyerő benne!:-)

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszönöm:D

Latsia,
:))
Itt is nagyon szépen köszönöm.
Mi is szeretjük az ilyen sütiket.

Petra írta...

Szeretnélek meglepni egy díjjal. Kérlek, nézz be hozzám. :D

DebiGabi írta...

Megyek máris.
Köszönöm szépen!