2011. július 17., vasárnap

Sárbabarackos muffin, amit a kislányom készített

Az egyik szemem sír, a másik szemem nevet. Édes leányzóm ma elutazott egy hétre táborozni. Ez  tulajdonképpen isteni is nekem, mert tudok talán pihenni egy kicsit, de azért már most hiányzik egy picikét a csicsergése... A vonat indulása előtt még megkért, hogy tegyem ide fel  a blogra a barackos muffinját, amit ő készített. Tényleg ő csinált vele mindent, mindössze a sütőbe tettem be és vettem ki én. És természtesen a fényképet is ő készítette!!!! Nagyon ügyes már a kisasszony, rengeteget van velem a konyhában és sokat segít is nekem:)))

Hozzávalók, amiket használt:

2 tojás
2 dl natúr joghurt
1 ek vaníliás cukr
1 bögre cukor
2 bögre liszt
1 csomag sütőpor
1/2 bögre olaj
10-12 szem barack meghámozva kimagozva
A bögre kb. 2 dl-es volt!

A leányzó első lépésben összekeverte a tojásokat a cukorral és a natúr joghurttal, valamint a vaníliás cukorral. A lisztben elkeverte a sütőport, majd ezt is hozzákeverte, valamint az olajat is. A barackokat összevágta kisebb darabokra és szintén beledolgozta a masszába. Utána papírkapszlikba töltögette, amivel elég sokáig küszködött, de nem engedte, hogy segítsek:))). 180 fokos sütőben kb. 25 percig sütöttük. Nagyon finom íze lett a baracktól.

10 megjegyzés:

Petra írta...

Büszke lehetsz, hogy ilyen ügyes kislányod van! Az az egy hét pedig gyorsan elszáll... :)

trollanyu írta...

Nagyon ügyes a kislányod:) Hasonlóan hozzád néha én is szeretnék pihenni, mert azért fárasztóak a gyerekek,(főleg 3 egyszerre) de amikor nincsenek pár napig, szinte unatkozom:)

DebiGabi írta...

Petra,
Büszke is vagyok nagyon:)))
Tudom, hogy gyorsan elmegy az egy hét, de most még olyan furcsa, hogy nincs itt.

Trollanyu,
Köszönöm:D
Most beszéltem vele telefonon, így most már azért nyugodtabb vagyok.

Kati írta...

Ügyes lányod van, szép lett a muffin, én is ilyet készítettem a múlt héten.

DebiGabi írta...

Kati,
Köszönöm szépen.
Nagyon finom lett a sárgabarackkal:D

Zsófi írta...

Nagyon guszta,és gyönyörű lett!!!Ügyes Lánykád van!És a fotó is szuperül sikerült:)
Hova ment táborozni?

DebiGabi írta...

Zsófi,
köszönöm:D
Gyulára mentek az sulival!

Bianka írta...

Gyönyörű színe van

Moha írta...

Nagyon ügyes a leányzó! A muffin színe pedig igazi nyári napsütés!

DebiGabi írta...

Moha,
Köszönöm szépen a leányzó nevében!!!
Az íze pedig igazi nyárias:D