2011. július 5., kedd

Juhtúrós gomba

Piaci sétámon gyönyörű szép gombák jöttek velem szembe az egyik standon, amiknek nem tudtam ellenállni. Tudom, hogy a gyerek nem eszi, a férjem-uram csak módjával, mert allergiás rá, de én továbbra is imádom a gombát. Némi hűtő áttanulmányozás után, amikor is találtam juhtúrót és gomolya túrót, készítettem ezt a töltött gombát.

Hozzávalók, amiket használtam:

kb. fél kiló gomba
10 dkg juhtúró
10 dkg gomolyatúró
2-3 ek tejföl
csipet bors

A gombákat megmostam és eltávolítottam a szárukat. A juhtúrót jó alaposan elkevertem a gomolya túróval és a tejföllel és belekerült a bors is. Egy hőálló tálat kivajaztam és elhelyeztem rajta a gombafejeket, amikre rákanalaztam a juhtúrós krémet. 180 fokos sütőben közel fél órán keresztül sütöttem, amikor már kezdett a teteje barnás színű lenni, késznek nyilvánítottam. Köretnek hasábburgonyát és tartármártást tálaltam hozzá.

8 megjegyzés:

családi tűzhely írta...

Nekem jöhetnek, nagyon guszták:)

Ami írta...

Ez egy tökéletes párosítás! Annyira finom lehet :)

judit60 írta...

Ez nagyon finom.A gomba minden formájában jöhet.

DebiGabi írta...

Családi tűzhely,
Már küldöm is:)

Ami,
Nekem is nagyon bejött ez a párosítás, jól kiegészítették egymást.

Judit60,
Gombát-gombával:))

Bianka írta...

Gyönyörű

Illéskrisz Konyhája írta...

Már megint ráindultam erre a gombás finomságra...Nagyon guszta! Most rögtön megenném ezt az adagot!

Kati írta...

Mi is szeretjök a gombát bármilyen formában,nagyon guszta lett.

DebiGabi írta...

Illéskrisz,
:)))
Alapítunk egy gomba imádok klubját!

Kati,
Köszönöm:D