2011. július 11., hétfő

Egy kis játék. Mi látható a képen?

 A megfejtés: egy zacskó kólás gumicukor

Tudom, hogy a gyerekeknek nem egészséges a gumicukor, de nyaraláskor úgy gondolom néha bele-bele fér egy kis nassolni való. Ez a szerencsétlen gumicukor pedig eljött velünk a strandra egy táskában és ott került ebbe a szörnyű állapotba:))) De talán a legszörnyűbb az egészben az, hogy miután leoperáltam róla a zacskót  már nem tudtuk szétvágni/szétszedni az egészet, így a gyerekek legnagyobb bánatára a kukában végezte.

16 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szerintem pörköltcukor,vagy zselé:)

krasziboszi írta...

Úgy néz ki, mint egy zacskóban megfagyasztott kóla...:)

Altair írta...

karamell, grillázs vagy epoxigyanta. :o)

Eszter írta...

epoxigyanta :-))))))
Szerintem is karamell.

DebiGabi írta...

Zsófi,
Pörköltcukor??? Ez tetszik, de nem az és nem is zselé.

Krasziboszi,
Majdnem, majdnem:)))

Altair,
epoxigyanta???? Jaj:)
Nem karamell, nem grillázs

Eszter,
Te is gyantára gyanakodtál:D
Nem a karamell.

Holnap megmondom pontosan mi ez a szörnyűség:)))

Kati írta...

Valamilyen kocsonya? Vmi zöldeket is látok benne.
Esetleg jégkrém? Vmilyen üdítő lefagyasztva?

Petra írta...

Szóval nem karamell. Pedig elsőre úgy tűnik. A fagyasztott üdítő lehet még szerintem, de tényleg mi az a zöld?

Zsófi írta...

Először én is valami kólás cuccra gondoltam,konkrétan kólazselére,de mivel írtad,hogy nem zselé,és én ki sem nagyítottam a képet,így nem is láttam,hogy van benne valami.Talán valami gyümölcs???
De ha gyümi van benne akkor lehet valami gyümölcslé amit lefagyasztottál,jégnyalókának?
Jó lenne kicsit meg tapogatni :) hogy puha-e vagy kemény...
:D
Más tippem nincs:(

DebiGabi írta...

Kati,
Nem kocsonya, nem is jégkrém. :o)

Petra,
A zöld csak egy kis árnyék oldalról az asztalon volt valami:)))

Zsófi,
Iszonyúan ragadt és tulajdonképpen puha is volt, de késsel már nem tudtam szétvágni.

Névtelen írta...

Szerintem datolya.

Bianka írta...

Szerintem is cukor

DebiGabi írta...

Névtelen,
Nem datolya.

Bianka,
Van benne cukor is!

Nikol írta...

Szerintem törökméz.:-)

Zsófi írta...

Na?????
Ma már holnap van:)
Kíváncsian várjuk,hogy mi is ez!!!!!
:)

Zsófi írta...

Bakker,gondoltam visszanézek,hátha van már válasz,és akkor ugrott be,hogy nemrég megolvadt egy zacsi gumicukor nekünk is és hátha az...
:)

DebiGabi írta...

Zsófi,
:)))
Majdnem sikerült!