2011. július 23., szombat

Brownie - a csokoládés csoda

Sokan áradozták már arról, hogy a brownie milyen finom sütemény. Volt is vele egy kísérletem még régebben, ami nem igazán nyerte el a tetszésünket. Most nekifutottam még egyszer, főként, hogy Trollanyu-nál történt játékon én voltam az első szerencsés aki megnyerte az ajándékokat, köztük egy brownie sütőformát, amiket meg is küldött nekem:)))) Ezúton megint nagyon szépen köszönöm!!!!
Az eredeti recept ITT található, bár némi változtatást végeztem rajta. A végeredmény: az első brownie, ami valami menyei finom lett, és ezennel csatlakoztam a brownie rajongók táborához:DD

Hozzávalók, amiket használtam:

25 dkg vaj
30 dkg étcsoki
35 dkg cukor
1 ek vanília aroma
4 tojás
20 dkg liszt
fél csomag sütőpor
10 dkg fehércsoki
vanília fagylalt a tálaláshoz

Vízgőz felett felolvasztottam a csokit és vajat. Levettem a vízgőzről a tálat és hozzákevertem a cukrot és a vanília aromát, majd jöttek egyesével a tojások. Legvégül a lisztben elkevertem a sütőport és az egészet szépen összedolgoztam. A brownie formába töltöttem, majd a tetejére tördeltem a fehércsokit és ráhelyeztem a rácsot. 180 fokos sütőben kb. 40 percig sütöttem. Sajnos a tészta mennyiség egy kicsit sok lett a formához, így a kiszedéssel némi gondom volt, legközelebb kevesebbel kell sütnöm.
Tálaláskor tettem még mellé egy gombóc vanília fagylaltot még, ami remekül kiegészítette a jó csokoládés süteményt.

10 megjegyzés:

trollanyu írta...

Gabi, nagyon örülök, hogy használni tudod a tepsit:) Nagyon jól néz ki a brownie, a vaniliafagyi pedig szuper ötlet, jó lehet igy együtt:)

Flóra írta...

Imádom a brownie-t. :)) A tiéd is nagyon jól néz ki!

Bianka írta...

IMÁDJUK

DebiGabi írta...

Trollanyu,
Nagyon finom a vanília-fagyival, egyszer kóstoljátok meg:D
A sütőforma nagyon tetszik!!!

Flóra,
Köszike:)

Bianka,
Mi is imádjuk!!

szepyke írta...

Naaaaaah, végre!:) Hát, akkor érezd magad felavatva, és üdv a klubban!:) A brownie szeretők klubjában!:)) Ööööö, most egy pezsgőt nem vágok hozzád, csak ha szeretnéd...:)))
Örülök, hogy bejött!:) Remek lehetett a változtatásokkal is!:)

DebiGabi írta...

Szepyke,
:)))
Isten igazából csak a kakaópor maradt ki (mert nem volt itthon annyi) így "pótoltam" plusz 10 dkg étcsokival.
Köszi még egyszer a remek receptet!!!
Pezsgőt inkább nem dobáld, mert utána ha felbontják nagyon habzik...

szepyke írta...

Rendben, nem dobálom!:)))
Én köszönöm, hogy ezt választottad!:)

Petra írta...

Ó, én annak a klubnak már régi tagja vagyok ;D Örülök, hogy te is csatlakoztál. Nagyon guszta lett a brownie-d, a képen is látszik, hogy mennyire finom állagú. Vanília fagyi? Az igazi ínyencek így csinálják ;D

DebiGabi írta...

Szepy,
Remek recept!!!

Petra,
Tényleg nagyon feldobja a vanília fagyi, nem mintha magában nem fogyasztaná el az ember:D

Csilla írta...

Nézz be hozzám légyszives, egy játékra szeretnélek hívni! :)