2011. július 20., szerda

Aszaltszilvás-csirkés saslik

A tegnap esti vacsoránk. Mivel édes leányzóm még táborozik, lehet kísérletezgetnem egy kicsit különlegesebb ízpárosításokkal. A férjem és én is nagyon szeretjük a hús-gyümölcs összeállítást. Aki szintén szereti a húsokat gyümölccsel, csak ajánlani tudom, mert az aszaltszilva remekül kiegészítette a csirkemellet.

Hozzávalók, amiket használtam:

60 dkg csirkemell filé
1 zacskó aszaltszilva
10 dkg bacon szalonna
1-2 ek olaj
Kotányi klasszikus grillfűszer
saslik pálcikák

A csirkemellet nagyobb kockákra vágtam és elkevertem az evőkanál olajjal és a kotányi fűszerkeverékkel, aminek kb. a fele kellett. A bacont szintén kockákra vágtam. A saslik pálcikákat átdörzsöltem egy pici olajjal, majd szépen felfűzögettem rá a csirkemellet, szalonnát, aszaltszilvát. Egy teflon tepsibe raktam őket egymás mellé, majd 180 fokos sütőben alufólia alatt sütöttem 30 percig, majd utána kb. még fél óráig többször átforgatva az egészet, amíg szép színe nem lett. Köretnek krumplipürét tálaltam mellé.

9 megjegyzés:

Petra írta...

Aszaltszilva bármikor, bármilyen mennyiségben jöhet. Nagyon jó ez a recept! De jó, hogy kísérleteztél. :DDDD
A képen is gyönyörű. Megy a "Feltétlenül kipróbálni" listámra.

trollanyu írta...

Szerintem is finomak a hús-gyümölcs párositások, az aszaltszilva, aszalt sárgabarack a kedvenceim. Nagyon jól néz ki, különlegesen finom vacsitok volt:)

Chef Viki írta...

Hmmmmmmmm, micsoda fogás!!!

A fotó egyszerűen nyálcsurgató róla :-)))

Nyanyi írta...

Ez egyszerűen kínzás... Csorog a nyálam :P

DebiGabi írta...

Petra,
:)
Nekem is van egy ilyen listám. Jó hosszú kipróbálandó receptek hegyekben:D

Trollanyu,
Nem sok maradt belőle:)

Chef Viki,
Nekem is tetszett a kép (meg a hami is) :D

Andi,
Bocsika:))))

Mesi írta...

Szia! Nézz be kérlek hozzám: http://azenszakacskonyvem.blogspot.com/2011/07/dijat-kaptam.html

Bianka írta...

Gyönyörű

Illéskrisz Konyhája írta...

Hát ez kínzás! Micsoda ínyenc falatok!!! Nem térek magamhoz, annyira guszta! Recept elkérve...Köszönöm!!

DebiGabi írta...

Mesi,
Köszönöm szépen:D

Bianka,
Köszike:)

Illéskrisz,
Mesélj majd, hogy ízlett:D