2011. június 2., csütörtök

Mogyorós fagylalt

Több jó kis ötletem támadt az elmúlt időszakban különböző fagyik elkészítésére. Ezek egyike ez a mogyorós fagylalt. Sajnos, dedves leányzóm nem volt hajlandó enni belőle, mert most éppen nem szereti a mogyorót:( Bár az is igaz, hogy egy kicsit "tömény" lett, így nem lehet belőle túl sokat enni, de szerintem azért nagyon kellemes íze volt.

Hozzávalók:

10 dkg natúr mogyoró
15 dkg házi krémsajt
3 dl tejszín
2-3 ek porcukor
1 ek kakaópor
1 ek vanília aroma

Első lépésben a mogyorót egy teflon edényben megpirítottam, utána mozsárban apróra tördeltem/zúztam. A krémsajtot, a tejszínt, a cukrot, a kakaóport és a vanília-aromát jól elkevertem, végezetül hozzákevertem az összetört mogyorót is. Fagylaltgéppel kevertettem 30 percig, tálkákba kanalaztam és már lehetett is fogyasztani.

9 megjegyzés:

szepyke írta...

Megnéztem, és rendben, mehet a csere...:))))
Nem lehet belőle sokat enni??? Nem ismersz még...:))))))

DebiGabi írta...

Mindjárt gondoltam, hogy benne leszel a cserében:)))

Kati írta...

Pedig finom lehetett.

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

DebiGabi írta...

Kati,Bianka
Azért finom volt ám nagyon:)

Raindrop írta...

Van neked szíved Gabi?
Mogyoró fagyi... Atyaég. :D
Bele se gondolok!
Lopom is, a bodzás epres fagyival együtt.
Bár csak lenne fagyi gépem, nem kéne annyit szarakodni vele. :)

DebiGabi írta...

Rain,
Szerintem, ha ezeket összekevered jó alaposan és berakod a mélyhűtőben simán jók lesznek a fagyigép nélkül is.

Nelli írta...

Juj, de tetszik!Olyan guszta!:-)

DebiGabi írta...

Nelli,
Köszike:D