2011. május 3., kedd

Snidlinges vajkrém

A medvehagymás vajkrémem sikere után úgy gondoltam kipróbálok egy másik fajtát is. Anyunál a kis kertünkben rengeteg snidlinghagymánk van. Vasárnap leszedtem belőle egy szép nagy csokorral és elkészítettem ezt a vajkrémet. Hm. Nagyon finom lett ez is:)))

Hozzávalók, amiket felhasználtam:

25 dkg vaj
csipet só
csipet frissen őrölt színes bors
1 tömbös krémsajt (budget féle)
nagy csokor snidling

A szobahőmérsékletű vajat jól elkevertem a krémsajttal és a fűszerekkel, majd miután nagy küzdelmek árán (hihetetlen, hogy tud szanaszét szóródni az egész konyhában) apróra vágtam a snidling hagymát azt is hozzákevertem. Ezzel el is készültem ezzel a remek, de egyszerűen elkészíthető vajkrémmel:)))) Pirítósra, vagy bármilyen finom pékáruval fogyasztva nemes egyszerűséggel szerintem isteni. De ezt is el tudom képzelni majd később egy jó kis kerti grillen sütött húshoz is.

5 megjegyzés:

Nelli írta...

Szeretem ezeket a kencéket, főleg ha még egy kis ropogós bagett is van hozzá!:-)

DebiGabi írta...

Nelli,
Én is szeretem:D
Ropogós bagett van ám alatt:))))

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

Kati írta...

Nagyon guszta azzal a magos bagettel.

DebiGabi írta...

Bianka,
Még van egy kicsi:D

Kati,
Köszönöm szépen:D