2011. május 27., péntek

Levelestészta minden jóval megrakva

Tegnap estefele, amíg édes leányzóm tornázgatott kiszaladtam Anyuhoz, ahol kiszedtem egy újabb adag spenót, azzal a felkiáltással, hogy majd készítek ebből is valamit. Szerencsére hamar eszembe jutott, hogy pár napja Rain-nél láttam egy jó kis receptet, ami nagyon megtetszett és elég gyorsan és hamar el lehet készíteni. Nosza meg is sütöttem:) Egy biztos, hogy a jövőben még sütünk ilyet, mert valami menyei finom lett!!!!

Hozzávalók, amiket használtam:

1 csomag levelestészta
1 tojás a kenéshez
2 nagy maroknyi bébi spenót
3 db paradiom
2 csomag mozarella sajt
1 csomag camembert sajt
só, bors

A levelestésztát három részre osztottam. Mindenkinek jutott egy-egy adag kis családomban, és mindenki magának pakolászta rá a hozzávalókat. Elsőként a felvert tojással megkentünk a tésztát. Ezután jöttek a megmosott spenótlevelek. Erre érkeztek a karikára vágott mozarella sajtok, majd a kisebb darabokra vágott camembert sajt, a tetejére pedig rápakolásztuk a feldarabolt paradicsomot. Egy kevéske sót és frissen őrölt színes borsot szórtam még a tetejére majd ment a 180 fokos sütőben kb. 20-25 percre, amíg szépen megsült.

10 megjegyzés:

annemineli írta...

Canım; çok lezetli ve güzel görünüyor,ellerine sağlık, öptüm......sevgilerrrrr....

Nelli írta...

Micsoda színek!Szeretném!:-)

Kati írta...

De szép, színpompás, biztos finom is.

Ditta írta...

Hú Gabi ez nagyon finom lehet!

Barbi írta...

Juj de tetszik! Fagyasztott levelestésztát használtál? Azt hiszem ideje nekem is kipróbálnom!!! :D

DebiGabi írta...

Nelli,
Nem csodálom, hogy szeretnéd:)

Kati,
Nagyon-nagyon finom volt:D

Ditta,
Érdemes kipróbálni!

Barbi,
A Lidl-ben kapható mirelite tésztát szoktam használni, mert szerintem jó a minősége és az ára is elfogadható.

Bianka írta...

Remek finomság

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszönöm!

Raindrop írta...

Ugye, ugye? :)
Legközelebb ezt a spenótos sajtos verziót sütöm. Imádom! :)

DebiGabi írta...

Nagyon jól megtetszett nálad.
A camembert annyira feldobta:)