2011. május 17., kedd

Körözött camemberttel megbolondítva

Tegnap nálunk volt a gyerekek angol órája, amikor van nekem 6 gyerekem, plusz a kedves szülők is:o) Mindig meg szoktuk egymást vendégelni valami egyszerűbb vacsorával az óra után. A mostani hétfőre ezt a camembert sajttal gazdagított körözettet készítettem, bár inkább csak a felnőttek részére, mert elég intezív, markáns íze lett, a gyerekek kaptak csak "sima" egyszerű körözöttet. A hozzávalók mennyisége első hallásra soknak tűnhet, de végült is elég sokan voltunk rá:))))

Hozzávalók, amiket használtam:

40 dkg tehéntúró
20 dkg juhtúró
10 dkg tömbös krémsajt
20 dkg camembert sajt
1 nagy fej hagyma
egy csipet só
egy csipet frissen őrölt színes bors
egy csipet kömény
2-3 kiskanálnyi pirospaprika
2 evőkanálnyi apróra vágott snidling
1 kk mustár

Első lépésként a camembert sajtokat nyomkodtam össze egy villával, ami egy kicsit nehezen ment, de azért megbirkóztam vele:D Utána szépen jött minden egyéb hozzávaló. Időként kóstolgattam, nem-e kell még valamelyik fűszerből bele. Komoly erőnléti gyakorlat volt, mire az egészet szépen összedolgoztam, de a végeredmény egy nagyon pikáns, bár egy kicsit szerintem tömény ízű körözött lett.
Túl sokat nem lehet belőle enni, de kedves vendégeim nem panaszkodtak, hogy rossz lett volna. Sütöttem hozzá friss bagettet, amivel menyei volt:D

5 megjegyzés:

Nelli írta...

Nem maradt egy szeletke?:-)

DebiGabi írta...

Nelli,
Annyira szívesen küldenék, de elfogyott:(
Majd a következő adagból:)))

judit60 írta...

Hát ez nagyon finom lehet.Mindent szeretek ami belekerült.

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

DebiGabi írta...

Judit,
Finom volt bizony:)) Én is szeretem az összes hozzávalót benne!

Bianka,
Gyorsan elfogyott:D