2011. május 7., szombat

Eper fagyi

Tegnap hazafele jövet vásároltam édes leányzómnak epret, mert az a kedvenc gyümölcse. A kiírás szerint már jófajta magyar epret sikerült vennem - bár egy kicsit még borsos áron - de ezek már tényleg nagyon finomak és jóízűek voltak. Egy kisebb mennyiséget elcsakliztam a kisasszony elől és készítettem belőle fagylaltot.

Hozzávalók, amiket használtam:

15 dkg házi krémsajt
2 dl tejszín
1 ek vaníliaaroma
2 ek vaníliás cukor
2 ek porcukor
pár csepp citromlé
kb. 15-20 dkg eper

Az epret alapos megmosás után a porcukorral a vaníliás cukorral, valamint a vaníliaaromával  a botmixerrel jól összedolgoztam. Majd hozzákevertem a krémsajtot és a tejszínt, végül belecsepegtettem pár csepp citromlevet is. A fagylaltgéppel kb. fél órán keresztül kevertettem, utána már lehetett is fogyasztani.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet
Nálunk a magyar eper 1200,- de valóban már ízesebb

DebiGabi írta...

Bianka,
Isteni finom lett, csak az eper ára a horror:(

Raindrop írta...

AKAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

DebiGabi írta...

Rain,
Nem csodálom:)))))))