2011. március 30., szerda

Viccek még:)

Az állatok erdei WC-jének kitörték az ablakát. Észreveszi a bagoly, össze is hívja az erdőlakóit és megkérdezi, ki volt a tettes. Jelentkezik a nyuszika:
- Én voltam...
- És hogyan történt az eset?
- Hát, én csak ott álltam a klozet ajtaja előtt, szorongattam a mancsomban a papírt, vártam a soromra, álldogáltam, egyszer csak résnyire megnyílt az ajtó, kinyúlt a medve a nagy szőrös mancsával, megragadott, berántott, alaposan kitörölte velem a seggét, azután - zsupsz - kihajított a csukott ablakon... hát így történt...
- Jól van, nyuszika, rendben van, de legközelebb jobban vigyázz az ablakra, oké? Megy a farkas, beüvegezi az ablakot, de másnap megint ki van törve. A bagoly megint összehívja az állatokat, és megkérdi:
- Ki törte ki az ablakot?
Jelentkezik a Mókuska:
- Én voltam...
- És hogyan történt az eset?
- Hát, én csak ott álltam a vécé ajtajának dőlve, szorongattam a mancsomban a gurigát, vártam a soromra, álldogáltam, egyszer csak résnyire megnyílt az ajtó, kinyúlt a medve a nagy barna mancsával, megragadott, berántott, alaposan kitörölte a bundámmal a seggét, azután - zsupsz - kihajított a csukottablakon... hát így történt...
- Ejnye, mókuska, aztán majd legközelebb jobban vigyázz az ablakra, jó?
Megint megy a farkas, beüvegezi az ablakot, de másnapra az egész klozet darabokra van törve, mintha aláaknázták volna. A bagoly azon nyomban megint összehívja az állatokat, és megkérdi:
- Ki törte össze az árnyékszéket?
Jelentkezik a sünike...

Nászéjszaka előtt a leányzó megkérdi az anyját:
- Anyu, mit húzzak fel estére, ami az uramnak tetszeni fog?
- Szerintem az áttetsző kombinéd jótékony hatással lesz rá, azt húzd fel.
Megkérdi nővérét is:
- Mondd, mit húzzak fel este, mi fog tetszeni az uramnak szerinted?
- A fodros kis bugyid húzd fel, az biztos tetszik majd neki.
Még a nagymamát is megkérdi:
- Nagyi, mit húzzak fel este, tetszeni szeretnék az uramnak.
- Hát, lányom, csak a térded húzd fel, de azt a füledig...!

Bemegy a fickó a bankba.
- Jó napot. Egy kibaszott bankszámlát akarok.
- De uram, micsoda beszéd ez ?
- ... egy kibaszott, elkúrt bankszámlát akarok !
- Uram! Ne beszéljen így, mert hívom az igazgatót !
- Egy kibaszott bankszámlára akkor is szükségem van.
Jön a fiókigazgató :
- Mit akar uram ?
- Nyertem 4 milliárd forintot, s szeretnék egy kibaszott bankszámlát!
- ... és ez a hülye kurva mégnem csinálta meg

Mama engem a gólya hozott?
- Igen Pistike.
- A papát is ő hozta?
- Persze kisfiam.
- És a nagypapát?
- Őt is!
- Nem értem, ebben a családban senki sem szeret dugni?

Két lánytestvér annyira félti a macskáját, hogy ki sem engedik a lakásból, nehogy egy félelmetes kandúrral találkozzon.
Az idősebbik lány rövidesen férjhez megy és nászútra utazik a férjével.
A húga táviratot kap: nagyon jól érezzük magunkat. Azonnal engedd ki a macskát!

Egy nő hazamegy és mondja a férjének: "Emlékszel a fejfájásomra, ami évek óta gyötör? Nos, ez mind a múlté. Nem fáj többé a fejed? Hát mi történt?
A feleség azt válaszolja, barátnője hipnotizőrhöz küldte. Ő meg azt mondta, álljak a tükör elé és ismételgessem:
"Nem fáj a fejem. Nem fáj a fejem. .. "Nem fáj a fejem. Nem fáj a fejem..."
A dolog működött - a fejfájás örökre elmúlt.
Mire a férj válaszol: "Hát, ez csodálatos."
Egyszer csak a feleség megszólal. "De azért tudod, az utóbbi években Te sem voltál valami bombasztikus a hálószobában... Miért nem mész te is egy hipnotizőrhöz, hátha a Te ügyedben is lehet tenni valamit."
A férj beleegyezik. A rendelésről hazajőve lekapja a ruháit, ölébe veszi az asszonyt és viszi a hálószobába.
Lefekteti az ágyra és mondja:
"Ne mozdulj, mindjárt visszajövök."
Bemegy a fürdőszobába majd pár perc múlva visszajön és olyan szenvedélyesen öleli a feleségét, mint talán még soha.
"Apukám, ez csodálatos volt" - így a feleség.
A férj ismét csak azt mondja:
"Ne mozdulj innen, mindjárt visszajövök."
Visszamegy a fürdőszobába majd a hálóba, és másodjára még jobb volt a dolog, mint először.
A feleség felül, már forog vele a világ.
De a férj megint csak mondja,
"Ne mozdulj, rögtön jövök."
Majd visszamegy a fürdőbe. Ez alkalommal azonban a feleség titokban utána lopódzik, hogy megnézze, mit csinál. Hát, látja, hogy a férje a tükör előtt áll és azt mondogatja:
"Ő nem a feleségem. Ő nem a feleségem. Ő nem a feleségem. ..."

11 megjegyzés:

Kati írta...

:))))

Zsófi írta...

Ez az utolsó kicsit durva volt:D
Nagyon jók:D:D:D

Latsia írta...

Az utolsó a legjobb!!!!:-)))))))))

Nelli írta...

:-)

Hobbychef írta...

Szeretnélek meginvitálni az "Egy jó szó" játékra. Kukkants be hozzám, lécci.

DebiGabi írta...

Lányok,
Ugye milyen jó egy kicsit mosolyogni:)

Hobbychef,
Köszönöm szépen!!

Nelli írta...

Gabikám!
Fogadj tőlem is szeretettel egy "jó szót".
http://eszterszappan.blogspot.com/
Szeretek itt nálad elidőzni.

Andi/cuki írta...

Gabi, ezekért a viccekért kedvellek, meg a receptjeidért:-))
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Barbi írta...

Itt mindig dupla öröm ér, mert a finom receptek mellé vidámságot is kapok, amit adok is tovább! Köszi Gabi!!!

Citromhab írta...

A viccek :DDDDD
De most nem csak ezért, hanem mert általában is kedvelem a blogodat, hoztam egy "jó szót".
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

DebiGabi írta...

Nelli,
Köszönöm szépen!!!

Andi,
Neked is nagyon köszönöm:D

Barbi,
Tudod nekem is mindig öröm, hogy másokat meg tudok mosolyogtatni:D

Citromhab,
Nagyon köszönöm!!!