2011. március 23., szerda

Tejszínes-gombás csirkemell

Tegnap este nekem is előjött a szokásos gondom. Mi legyen vacsorára? Vannak napok, amikor úgy érzem, semmi ötletem nincs. Elég későn érkeztünk haza, így az idő is viszonylag kevés volt. Nézegettem a hűtőmet, a szekrényben található alapanyagokat. A végeredmény egy natúr csirkemell szelet lett, amit nyakonöntöttem egy tejszínes-fokhagymás-gombás szósszal. 

Hozzávalók, amiket használtam:

1 egész csirkemell
1 üveges gomba
3 gerezd fokhagyma
1 fej hagyma
1,5 dl tejszín
3-4 dkg vaj
só, bors, csipet majoránna

A csirkemellet vékony szeletekre vágtam. Besóztam, borsoztam és még egy kevéske majoránnat is szórtam rájuk. Mivel köretnek sült krumplit gondoltam ki, így most következett a krumplipucolás és a fritőzbe való telepítésük:D 
A hagymát apróra vágtam és kis olajon megpirítottam, majd jött a 3 gerezd fokhagymáa amit átnyomtam előtte fokhagymaprésen. Majd ráborítottam a lecsöpögtetett üveges gombát. Kapott egy kevéske borsot, majd addig sütögettem, amíg a gombák széle már kezdett egy kicsit megpirulni. Felöntöttem a tejszínnel és adtam még hozzá 3-4 dkg vajat, amitől finom krémes lett a szósz. Egy pár percig még főztem és más készen is volt. Közben a másik serpenyőben egy kevés olajon aranybarnára sütöttem a csirkemell szeleteket, kedvenc fritőzöm addigra pont elkészítette nekünk a sült krumplit. 
Bár édes gyermekem nem ette a gomba miatt, így ő kapott csak natúr csirkemellet, a férjem-uramnak és nekem nagyon ízlett.

14 megjegyzés:

egycsipet írta...

Nagyon guszta, jöhet! :))

Nelli írta...

Gabikám!A Te tésztád is nagyon finom lett!:-)Szuper a kép amit készítettél róla!

Jutka írta...

Szenzációsan néz ki!

DebiGabi írta...

Egy csipet,
Máris küldöm:D

Nelli,
Köszönöm szépen:)

Jutka,
Neked is köszönöm!!

Ditta írta...

Gabi!Ez istenien néz ki,elfogadnám ebédre:-)

Bianka írta...

Pont nekem való

Ami írta...

Fenomenális ez a fotó! Tényleg mindjárt ráharapok a képernyőre... WOW! :)

Főzőmasina írta...

Aaaanyira guszta! Nagyon mutatós!

DebiGabi írta...

Ditta,
Nem csodálom:D

Bianka,
Mi is nagyon szerettük:D

Ami,
Köszönöm!
Csak óvatosan a képernyővel:D

Főzőmasina,
Neked is Köszönöm szépen!!!

Mónika írta...

Nagyon guszta!
:)
Gabi, az lenne a kérdésem mivel még soha nem használtam konzerv gombát, hogy annak nincs egy kis mellékíze?

DebiGabi írta...

Mónika,
Én annyira nem érzem, hogy lenne mellékíze, de az is igaz, hogy ez üveges volt. Leginkább azt mondanám egy kicsit sósabb az íze a gombának, de a fokhagymával sokkal finomabb lett.
De tény és való friss gombával lenne az igazi:D

Tücsök Bogár írta...

Tudnék belőle enni! :)
Szeretnék a kedvességedért és a humorbombáidért cserébe valamit adni. Nem nagy dolog, csak "Egy jó szó", de szeretettel adnám. :)
Kukkants be hozzám!
http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.html

Barbi írta...

Kedves Gabi!
Ínycsiklandozó!!!!!
Csatlakozom az előttem szóló TücsökBogárhoz, a vicceidért és kedvességedért cserébe ajándék vár nálam! Fogadd szeretettel!

DebiGabi írta...

Tücsök, Barbi
Ez most nagyon jókor jött.
Köszönöm Nektek!!!