2011. március 9., szerda

Kókuszos túrógolyó

Szombaton külön kérésre túrófánkot készítettem kis családomnak. Némi gondolkodás/tanakodás után a megmaradt túróból alkottam ezeket a túrós golyókat. Alapvetően semmi extra, hiszen csak összekevertem a hozzávalókat, és némi kóstolgatás után, adagoltam még hozzá hol egy kis cukrot, hol egy kis kókuszt még, így a mennyiségeket sem tudom teljesen pontosan megadni. A végeredmény nagyon finom lett, nem is maradt sok ideje összeérlelődni:D

Az alábbiakat használtam

15 dkg túró
3-4 ek házi krémsajt
2 ek vaníliás cukor
1-2 ek burgonyakeményítő
1-2 ek porcukor
2-3 ek kókuszreszelék + amivel még külsőleg is beborítottam

3 megjegyzés:

Nelli írta...

Annyira nagyon szeretjük, hogy nem lehet eleget készíteni belőle!:-)

Bianka írta...

Nagyon guszta, valóban finom lehet

DebiGabi írta...

Nelli,
:)) Túrófan az egész család nálunk!

Bianka,
Köszike. Fincsi volt, csak ahogy Nelli is mondja nem lehet belőle eleget készíteni:D