2011. március 1., kedd

Fűszeres csirkeszárnyak

Vendégeim voltak pár hete és akkor készítettem ezeket a pipiszárnyakat. Ritkán szoktam készíteni, mert sem édes lányom, sem pedig kedves férjem-uram  annyira nem rajonganak érte. Én nagyon szeretem, bár utána, ahogy az ember ki tud nézni:))))

Hozzávalók, amiket használtam:

1,5 kg csirkeszárny
1 csomag kotányi féle kentucky fűszerkeverék
3 evőkanál méz
3-4 evőkanál ketchup
1-1,5 dl olaj

A csirkeszárnyakat jó alaposan megmostam. A mézet, olajat, ketchupot és a fűszerkeveréket egy tálban jól elkevertem, majd az összes pipiszárnyat gondosan meghempergettem ebben a jó kis szószban. Ezután egy éjszakára hűtőbe hagytam jól összeérni benne az ízeket. Másnap délelőtt 180 fokos sütőben kb. 1,5 óra alatt addig süttöttem, amíg szép ropogós lett a bőre. Hidegen is nagyon kapós volt és az utolsó darabig elfogyott.

9 megjegyzés:

Nelli írta...

De szép aranybarnák!:-)Jöhetne hozzám egy, kettő most belőle!:-9

Bianka írta...

Gyönyörűen meg van pirítva

DebiGabi írta...

Nelli,
Küldtem hármat is Neked:)))

Bianka,
Szerintem ez csak így az igazi, ha finom ropis a külseje:D

egycsipet írta...

Roppant jól néznek ki, ezer éve nem ettem csirkeszárnyat!
(sóhajt-sóhajt...)

Latsia írta...

Jajj de guszta!!!!!!!!!!! Pont így szeretném... vittem is!
Milyen jól jönne egy darabka most a bagetthez... :-)

DebiGabi írta...

Egycsipet,
Köszi:D

Latsia,
:)) Nagyon guszták a bagettjeid.

Erinacea írta...

Jaj, ez nagyon tetszik! Gyorsan le is mentettem!

Szemirámisz írta...

Hú, ezek nagyon guszták!

DebiGabi írta...

Szemirámisz,
Köszönöm szépen!!