2011. március 30., szerda

Egy jó szó

Az elmúlt napokban több kedves bloggertársamtól - név szerint: Tücsök, Barbi és Családi tűzhely - kaptam „egy jó szót”. Ez egy játék, bár lehet, hogy nem a játék kifejezés a legjobb szó erre az egészre - de most hirtelen nem találok jobbat rá - aminek a részletei pontosan ITT találhatók meg.

Szeretném megköszönni nekik, hogy gondoltak rám. Az utóbbi időben nem sok jó szót (és ezzel még enyhén fejeztem ki magam) kaptam a közvetlen környezetemből. Olyan emberek, akikről eddig azt hittem a barátaim, még csak tized ennyi figyelmet sem adtak nekem... Tény és való, hogy én sem nyitok mások felé olyan mértékben, ahogy kellene, de amikor az ember sorra csak a visszautasításokat kapja egy-egy érdeklődő kérdésére, segítőszándékára csak elzárkózást, nem odafigyelést, egy idő után már nem akar próbálkozni, bezárkózik, hiszen gyarló emberként én sem szeretem a visszautasítást.

Így különösen jól esett, hogy tulajdonképpen „idegen” emberek, akiket nem is ismerek személyesen - bár egy-kettőt nagyon szívesen megismerném - csak az interteneten, egy picikét a blogjaikon keresztül, küldtek nekem egy jó szót. Nekem nagyon jó érzés, hogy eszükbe jutottam és természetesen én is küldök nekik vissza egy jó szót egy szívből jövő mosollyal kiegészítve, hogy szebb legyen legalább a mai napjuk!!!

7 megjegyzés:

Altair írta...

Nem is értem, hogy tőlem miért nem kaptad még meg! :o(

Szóval, szerintem is megérdemled a "jó szót". :o)

A linket nem szúrom be, úgyis itt van már. :o)

DebiGabi írta...

Altair,
Nagyon szépen KÖSZÖNÖM!!!

Nelli írta...

Gabikám!Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál!

Ami írta...

Tőlem is kaptál Gabi, kukk be a blogomba ;)
puszi

Tücsök Bogár írta...

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! Kedves Tőled! :)

Hobbychef írta...

Köszönöm szépen.

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!:)