2011. március 22., kedd

Díj

Mindig komoly zavarba jövök, de iszonyúan tudok örülni, amikor kedves blogom és ezáltal egy kicsit én is díjat kap. Mostani díjnak meg különösen örültem és ezutón is nagyon szépne köszönöm!!!!, mert több számomra nagyon kedves és kedvelt blogtársamtól is megkaptam.
Név szerint Nelli, Latsia, Viki és Barbi.
Nehezen találom a szavakat, amivel ki tudnám fejezni, hogy mennyire jól esik, hogy gondoltatok rám és olvassátok, nézitek a blogomat.
Az elmúlt napokban egy kicsit összetorlóddtak a dolgaim, így csak most jutottam ide, hogy megírjam ezt a bejegyzést, miáltal abba a helyzetbe kerültem, hogy azoknak a blogger társaimnak, akiknek tovább szerettem volna adni a díjat, legtöbben már megkapták, de azért remélem tőlem is sok szerettel elfogadjátok.

Nelli
Latsia
Viki
Barbi
Egy csipet
Zsuzska
Andi
Tücsök bogár
Altair
Viki

8 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Nagyon szépen köszönöm Gabi, igazán kedves vagy! Örülök a díjnak, tudod, jó itt Nálad!

Nelli írta...

Köszönöm szépen Gabikám!:-)

Tücsök Bogár írta...

Kedves Gabi!
Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)

Andi/cuki írta...

Köszönöm szépen!:-))

Altair írta...

Én is köszönöm, kedves vagy. Nekem teljesen új díj, még nem is láttam sehol. :o)

Barbi írta...

Köszönöm szépen Gabi!
Nagyon kedves vagy!!!

Latsia írta...

Aranyos vagy Gabikám, nagyon szépen köszönöm!:-)

Viki írta...

Gabi ! Én is köszönöm, aranyos vagy. Tudod amikor eljövök hozzád, kicsit felvidulni, sokszor azon veszem észre nagam, hogy már megint itt ragadtam. S a férjem itt ül estefelé már a mellettemlévő fotelben, nézi a TV-t és közben én felolvasom a vicceid :))

Hát ezért (is) szeretek én Hozzád jönni :)