2011. február 28., hétfő

Zöldséges fasírt

Kedvenc munkahelyemtől nem messze van egy jó kis kifőzde, ahonnan rendszeresen szoktuk ebédet hozatni. Pár napja egy zöldséges fasírtot sikerült megkóstolnom, amit utána a kedves családomnak is elkészítettem:) Alapvetően semmi extra nincs benne, hiszen egy szimpla fasírtot készítettem, csak hozzáadtam különböző zöldségeket, amiket előtte megdinszteltem.

Hozzávalók:
50 dbk dkg darált hús
2 db száraz zsemle
1 tojás
csipet só
csipet bors
csipet örölt kömény
csipet pirospaprika
2-3 gerezd fokhagyma szétnyomva
2 db sárgarépa
kb. 10 dkg zöldborsó
zsemlemorzsa

A sárgarépát megpucoltam és apróra vágtam. Kevéske vajon megdinszteltem, majd miután már majdnem puha volt hozzáadtam a zöldborsókat is, amivel teljesen puhára dinszteltem. Ezután minden hozzávalót egy tálban jó alaposan összegyúrtam a két kis kezemmel, majd formáztam a fasírtmasszát és némi zsemlemorzsában megforgattam. Forró olajban kisütöttem és párolt rizzsel tálaltam a családnak. Nagy sikert arattam vele, mert nagyon ízlett, mindannyiunknak:D


7 megjegyzés:

Nelli írta...

Olyan finom ez, mi is nagyon szeretjük.Mégsem az a megszokott, hagyományos fasírt.Én nem olyan rége pulykahúsból készítettem.

DebiGabi írta...

Nelli,
Én is meglepődtem, hogy mennyire más lett az íze, de tényleg nagyon finom. :D

Bianka írta...

Nagyon finom

Zsófi írta...

Guszta nagyon:)
Azt had kérdezzem meg,hogy a köményt direkt írtad őrült-nek vagy csak véletlen???(na jó örült)
:D:D:D

DebiGabi írta...

Zsófi,
Basszus...:( Ez a mumusom.
Mindig rosszul írom le, de mindjárt kijavítom.
Köszi, hogy szóltál:)))

Zsófi írta...

:)
Tőlem maradhatott volna őrült is!
Úgy is jól hangzott!
:D

DebiGabi írta...

Zsófi,
Ez már tényleg nagyon ciki, mert ahányszor olyan recept van, ami így kell írni mindig elrontom. Hiába, ez már a korral jár:))))