2011. február 22., kedd

Új konyhai társam

Van annak már három éve is, hogy a régi jó kis konyhai robotgépem szépen elfáradta magát.  Nemrégiben volt a születésnapom és drága férjem-uram kérdezte tőlem, ugyan mit szeretnék tőle ajándékba kapni. Gondolkozás nélkül rávágtam: egy új konyhai robotgépet. Nem is tudom, hogy miért éppen most jött el annak az ideje, hogy mégis kellene, hiszen az elmúlt években megvoltam nélküle. Hosszas nézegetés, keresgélés, összehasonlítgatás és tanakodás után végül is a képen látható gép mellett döntöttem.
Legfőképpen az szólt mellette, hogy a keverőtálja fémből van és lehet még tovább bővíteni is. Nem igazán tudom pontosan megmondani miért, de mindenképpen fémtálasat szerettem volna. Arról már nem is beszélve, hogy amikor megláttam ebben a piros színben teljesen beleszerelmesedtem.
Remélem hosszú távon jól fogunk tudni együtt dolgozni és hasznos segítségem lesz a konyhai alkotásokban.

18 megjegyzés:

Nelli írta...

Gyönyörűséges!:-)Kívánom, hogy hű társad legyen a konyhában!:-)Puszi

szepyke írta...

Jáááááááááááááááááááááááááááááááááj, de szééééééééééééééép piiiiiiiiiiiiiiiiros!

Gratulálok hozzá és érezzétek jól egymást sokáig! (anyám, a világ legszebb színe a piros...)

DebiGabi írta...

Nelli,
nagyon remélem, hogy jó sokáig tudom majd használni.

Szepyke,
Ugye milyen gyönyörűséges a színe:)))))

Anyuska írta...

de szép ,nagyon tetszik ,én is szeretnék ilyet ,ami van az tul kicsi ,ebben mekkora adagot lehet keverni ,vagy dagasztani ?:))))

DebiGabi írta...

Anyuska,
Este megnézem pontosan, hogy mekkora a mérete, de elég nagynak tűnik nekem.

Chef Viki írta...

Hűűűűűűűűűűűűűűű, a mindenit! Használd egészséggel és boldog szülinapot, ha utólag is :-))

Gesztenye receptjei és Bonbon mánia írta...

Boldog szülinapot és használd sokáig egészséggel, nagyon szép kis masina:-))

Ditta írta...

Így utólag is boldog szülinapot,gyönyörű gépet kaptál,használd egészséggel!:-)

Gál Edith írta...

Én is gratulálok a szülinapodhoz és a CSODÁS konyhai masinériádhoz!!
Egy ilyet én is szivesen elfogadnák...
GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰ!!
Használd egészséggel!!

Zsófi írta...

Hát tényleg nagyon szuper "kis" gépet kaptál!!!!
Remélem tökéletesen meg leszel vele elégedve:)
Utólag is boldog születésnapot kívánok Én is!!!!
:)

Cukroskata írta...

Használd egészséggel, nekem ugyanilyen van már több éve, és nagyon szeretem :-)

Gizi írta...

Gratulálok az új szerzeményedhez!!!!
Használd egészséggel, nagyon sokáig.

Nekem is ilyen van, csak nem fémtálas és fehér. Nagyon szeretem, és elégedett vagyok vele. Azt sajnálom, hogy a fagylalt készítő részét nem vettem meg.:)

Edó írta...

Boldog szülinapot és használd sokáig ezt a csodát!Amióta megvan,én sem tudnék meglenni nélküle:)

Colors in the Kitchen írta...

Boldog szülinapot és gratula az új géphez! A napokban én is szemezgettem pont egy ilyennel! :) Majd kíváncsian várom a tapasztalatokat!

Moha írta...

Boldog szülinapot és munkálkodást a géppel! Nagyon jó választás volt!

Bianka írta...

Boldog szülinapot
De jó dolgod lesz a konyhában :)

DebiGabi írta...

Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm a kedves soraitokat.

Mindenképpen mesélek milyen tapasztalataim vannak vele!

egycsipet írta...

Jajj, de csodaszééééép! Én is ilyet (is) szeretnééék! :))
Sok boldog percet, közös sütit "Vele"! :)