2011. február 17., csütörtök

Passoa

Szeretnék ajánlani egy nagyon kellemes, véleményem szerint egy igazi csajos itókát a kedves erre látogatóknak. Ő a Passoa likőr. A leírás szerint maracuya, mangó és golgota virágból készült. Az íze egy kicsit fanyarkás, nem annyira édes, remekül harmonizálnak benne a gyümölcsök ízei.
Általában némi narancslével felhigítva szoktam fogyasztani, de magában is roppant finom:D Abban szerencsés helyzetben vagyok, hogy már többször volt alkalmam megkóstolni az elmúlt években, bár elég ritkán, mert itthon eddig nem nagyon lehetett beszerezni. Pár napja egy kedves barátom hozott nekem egyet még így utólag szülinapomra, amit ezúton is nagyon szépen köszönök:))))

9 megjegyzés:

Nelli írta...

Izgalmas!Hol lehet vásárolni nem tudod?:-)

Ami írta...

Nekem is nagyon tetszik/tetszene!
Imásom a passion fruit-ot :)

DebiGabi írta...

Nelli,
Nekem Bécsből hozták ezt, de nemrégiben rákerestem az interneten, és kidobott egy italdepo.hu nevű oldalt ott lehet rendelni 3.200,- Ft-ért, bár azt még nem néztem meg pontosan, hogy mennyi pl. a szállítási költség.

Ami,
Érdemes megkóstolni tényleg nagyon finom:D

Ági, aki főz írta...

Én is nagyon szeretem! De már évek óta vadászom itthon és nincs sehol. Almalével is jó!

Nelli írta...

Köszi Gabi!Utána nézek!:-)

Ditta írta...

Tényleg jól hangzik,szívesen megkóstolnám:-)

DebiGabi írta...

Ági,
Almalével? Hm. Így is ki fogom próbálni:D Köszi.

Nelli,
Ha megkóstolod mesélj majd:D

Ditta,
Fincsi:o)

Altair írta...

Ezt biztos én is szeretném. :o) Minden jöhet, amiben mangó van.

DebiGabi írta...

Altair,
Tuti ízlene:D