2011. január 19., szerda

Hátha jobb kedvünk lesz:D Nagyok jóóóóóók

Mi a különbség egy politikus és egy terroristaközött??

A terroristáknak vannak szimpatizánsai...

Pali átmegy az úton, majdnem elüti egy autó. A védőangyala mentette meg. Pali megköszöni, majd szemrehányóan odaszól neki:
-Az esküvőmön hol voltál???

Egy politikust megtámadnak a rablók.
-Ide a pénzedet!!
-Hát hogy meritek, én politikus vagyok!
-Akkor ide a pénzünket!!!!

Két öreg hölgy beszélget.
-Mikor fiatal voltam, az orvosnál mindig lekellett vetkőznöm. Ma már
csak a nyelvemet kell kinyújtani...
-Látod, mennyit fejlődött az orvostudomány azóta....

A tanító néni megkéri Pistikét, mondjon egymondatot , amiben a szekér meg a ló benne van.
-A ló húzza a szekeret...
-Jól van Pistike, most ugyanezt parancsolómódban.
-Gyí....

Mi a különbség egy politikus és egy munkanélküli között??
A munkanélküli már egyszer dolgozott..

-A postában sem lehet már bízni...
-Miért??
-A férjem Hévízen van, a posta meg párizsibélyegzőt nyomott rá...

Az orvos a tökrészeg pácienshez:
-Tudja maga, hogy évente 50 000 magyar hal meg azalkohol miatt??
-Nekem aztán mindegy, én svéd vagyok...

Egy fiatal házaspár gyereket vár. Csak még nevet nem találtak neki.
Megszólal a férj:
-Nevezzük úgy, mint a nagyapámat.
-Hát hogyne...Milyen név az, hogy TATA????

Egy öreg ember fekszik a fürdőkádban.Szitkozódva néz a lába közé:
-Most, hogy majd megfulladsz se emeled fel a fejedet....???

-Idióta voltam, amikor elvettelek feleségül!!
-Nem vitatom. De akkor olyan szerelmes voltam, hogy nem vettem észre..

- Emlékszel, --kérdezi a feleség aférjét--mikor megismerkedtünk szörnyű vihar volt, dörgött, villámlott.....
-Igen, és én hülye nem vettem komolyan a természet figyelmeztetését...

A kis Katika először ment anyjával az operába.
-Anyu, miért fenyegeti a bácsi az énekesnőt??
-Nem fenyegeti, ö dirigál.
-Akkor a néni miért kiabál????

-Papa, az ökrök is nősülnek??
-Csak az ökrök fiam, csak az ökrök....

-Mennyibe kerül egy csöpp benzin??
-Semmibe...
-Akkor csöpögtesse tele!

Szabó a szállodában kéri a szobakulcsot.
-Vendégünk???
- Neeem, 20 000 forintot fizetek egy éjszakára...

Apa a fiához:
- Mennyi lemondás árán tanítattalak ki, most mint kész orvos , mi az első??
- Megtiltod nekem az alkoholt meg a cigarettát....

-Anyu, lehetek rabló, ha nagy leszek??
-Persze kisfiam, de csak akkor, ha jó leszel...

-Mindig ásítozol, ha valamit mondok neked, -szól a feleség a férjének.
-Nem ásítok, csak megpróbálok én is valamit mondani...

-Papa, hogy hívták Ádám anyósát?
-Ádámnak nem volt anyósa, ö a paradicsomban élt...

Egy skót sorra próbálja a sajtokat a boltban.Végre az egyik ízlik neki. Megkérdezi az eladó:
-Mennyit szeretne?
-Csak egy pici kockát, az egérfogóba kell....

Reggel az anya ébreszti a gyerekét:
- Kelj fel, fiam, az iskolába kell menned!
- De mama, miért kell mennem? Utálok oda járni!
- Mondj két okot, miért NE kellene menned?
- Először is: az összes gyerek utál. Másodszor: a tanárok még jobban utálnak.
- Ezek csak kifogások, indulj már!
- Mondj két okot, miért kellene mennem!
- Először is: 47 éves vagy. Másodszor: te vagy az igazgató!

4 megjegyzés:

Zsiri írta...

Egy kis vidámság ebbe a szürke napba, köszi :)

Nelli írta...

Kösziiiiii!:-)

Zsuzska írta...

Hát ez isteni volt, jöhet még!!!! Köszipuszi!

Zsófi írta...

:D:D:D