2011. január 28., péntek

Díjat kaptam én is:D

Amikor először kapott a blogom, vagyis tulajdonképpen én:D, díjat szabályszerűen összeszorult a gyomrom és valami olyan fantasztikusan jó érzés töltött el, amit szavakkal nem igazán tudok leírni. Azóta voltam olyan szerencsés helyzetben, hogy többen is megajándékoztatok ilyen-olyan kedves díjjal.
A legújabbat Nelli-től kaptam, amit ezúton is nagyon-nagyon szépen köszönök.
Ennek a díjnak is vannak szabályai, amit (szokás szerint nem tudok betartani), mert szinte már mindenki megkapta, akikhez be szoktam nézni, olvasgatni, mazsolázni. De felajánlom minden blogtársamnak, aki rendszeresen írogat, szerkesztget blogot.
Kedves Nelli, köszönöm még egyszer, hogy rám is gondoltál!!

4 megjegyzés:

Nelli írta...

Gabi!Ez természetes!Nagyon, nagyon szeretek hozzád jönni!:-)

Zsiri írta...

Gratulálok :)

Viki írta...

Gratulálok Neked a díjhoz :)

DebiGabi írta...

Nelli,
Köszönöm!!!!

Zsiri,
Neked is köszike:D

Viki,
Köszi!!!