2010. december 2., csütörtök

Mézeskalács 2010

Mit csinál az ember, aki egész nap dolgozik, munkából fáradtan hazaérkezik a gyerekével??? Mézeskalácsot süt. Nem kis mennyiségű mézeskalácsot... Na ez az a sütemény, amiből szerintem nem lehet eleget készíteni , mert hihetetlen gyorsasággal képes elfogyni. Nemes egyszerűséggel azt tudom mondani: imádjuk. 
Milyen jó dolog is álmosan a reggeli kávé mellé elfogyasztani egy-két mézeskalácsot. Nem?
Jó pár évvel ezelőtt a sógornőmtől kaptam a receptet, amin azóta semmit nem változtattam!!!
Maga a recept ITT megtalálható, ha valaki kedvet kapna hozzá!!!
Általában két adagot szoktam sütni a karácsonyig, és még soha nem kellett egyetlen darabot sem kidobni:)))
Egy-két mintapéldány, amiket idén készítettünk a kislányommal, aki rengeteget segített nekem, nagyon élvezte a tészta nyújtását, a formák kivágását.
Ez itten a teljes mennyiség:)))) Hát.... Nem kevés:D
És végül a legújabb kedvenc a csokoládéba mártott mézeskalácsok. Ha emlékeim nem csalnak ilyet tavaly készítettem először, de roppant nagy sikere volt, és leányzóm külön kérésére idén is készült csokis változat.

6 megjegyzés:

Nelli írta...

Annyira jónak néz ki a tésztája!Elviszem a recidet Gabi!Szerintem is így jók ilyen pufisan.

Bianka írta...

Atya ég és méghozzá mennyit :)

DebiGabi írta...

Nelli,
Jó szívvel tudom ajánlani ezt a tésztát. Tényleg nagyon finom:)

Bianka,
Azért a vége felé már nagyon untam a sütést:)

Dia írta...

Ez nem kis mennyiség. Ipari :-)

Erinacea írta...

Huhh,micsoda mennyiség! De biztos jó volt a csapatmunka a segítségeddel:)

DebiGabi írta...

Dia,
:))

Erinacea,
Nagyon szeretek a leányzóval a konyhában tevékenykedni, és szerencsére ő is nagyon élvezi:D