2010. december 22., szerda

Karácsonyi italok

Szerencsére egyre jobban kezdem megtalálni a karácsonyi hangulatomat. Bár ebben erősen benne van az, hogy elkészítettem/előkészítettem egy pár jó kis karácsonyi itókát kimondottan felnőttek részére!
Többek között limoncellót, ami még nincs teljesen készen, mert még az "ázási" időszakban van, de nemsokára készen lesz. Egy egészen kicsit változtattam a tavalyi recepthez képest, hogy tettem még bele egy nagyobb darabka fahéjat és 5-6 szem szegfűszeget is.
Tavaly karácsonyra sikeresen kikisérleteztem egy fantasztikusan finom karamell likőrt, amit természetesen idén is elkészítettem. És idén még csak meg sem égettem magam a karamellkészítés közben!!!
A fényképen középen található a karamell likőröm.
És legvégül szintén még az érési fázisban készülődik a narancslikőr is, amit idén szintén megfűszereztem fahéjjal és szegfűszeggel.
És mielőtt valaki azt gondolná rólunk, hogy ezt mind mi fogjuk elfogyasztani, szeretném elmondani, hogy ezekből a finom italokból több darab is ajándékba lesz:)))

4 megjegyzés:

Ditta írta...

Nagyon fincsi italok:-)

Gizi írta...

Nagyon guszták így az üvegben, és biztosan nagyon finomak!!

Nagyon Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!

DebiGabi írta...

Ditta,
Azok bizony:D

Gizi,
Köszönöm, és én is Boldog Ünnepeket Kívánok Neked!

Bianka írta...

Juj nagyon finomak lehetnek