2010. december 23., csütörtök

Gesztenyés bejglim idén

A leányzóm nem szereti sem a diós, sem pedig a mákos bejglit, én nem szeretem a mákosat, így tavaly sütöttem először gesztenyés bejglit, ami nagyon jól sikerült így idén semmiképpen nem szerettem volna kihagyni. Az elmúlt napokban döbbenten figyeltem, hogy mennyien érkeznek a blogra ezt a receptet keresve, ezért örömmel és kicsit büszkén is szeretném megmutatni, hogy idén, milyen szépre (és természetesen megint finomra) sikerült megsütnöm a gesztenyés bejgliket.
Egy egészen pici változás történt csak: a tetejét úgy kentem meg, hogy először a tojássárgával csak hosszában kentem meg, majd 10 perc pihenés után a tojásfehérjékkel vízszintesen kentem át a bejgliket, ezért lett a teteje is sokkal szebb, mint tavaly.

7 megjegyzés:

Andi/cuki írta...

Nagyon finomságos lehet!:-))
Boldog Karácsonyt Nektek!:-))

Tücsök Bogár írta...

Kedves Gabi!
Békés Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni Nektek !

DebiGabi írta...

Andi, Tücsök
Nagyon szépen köszönöm!
Én is Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Nektek!

Bianka írta...

Remekül néz ki, finom lehet
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok

családi tűzhely írta...

Nagyon szép lett. Boldog Karácsonyt Neked és családodnak!

Mézigörl írta...

Én is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és a családodnak! Teljen békességben, boldogságban, szeretetben! :-DDD

DebiGabi írta...

Bianka, Családi tűzhely, Mézigörl
Békés Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!!!!