2010. december 16., csütörtök

Ananászos-tejszínes csirkemell

Ahogy látom és olvasgatom mindenütt finomabbnál finomabb karácsonyi ételek készülnek a legtöbb blogon, de én most egy egyszerű, megint a gyorsan és pikk-pakk elkészíthető étellel érkeztem.
Sajnos az elmúlt pár napban sok olyasmi történt az életünkben, ami nem igazán segíti elő a karácsonyi hangulatot, pedig már teljes karácsonyi lázban kellene égnem. Még nem megy... Keresem, keresem... Remélem hamarosan megtalálom.

Hozzávalók, amiket használtam:

5 dkg vaj
2 ek olaj
1 jó nagy méretű csirkemell
1 doboz konzervananász
2 dl tejszín
1 dl tej
2 ek liszt
só, bors

A csirkemellet felvágtam kockákra megsóztam és borsoztam. A vajat megolvasztottam az olajjal együtt, amiben aranybarnára pirítottam a csirkemellet. Mikor már szép színe kezdett lenni hozzáborítottam az ananászt és sütögettem még pár percig. Ezután rászórtam a két evőkanál lisztet, amivel jól elkevertem, majd hozzáöntöttem a tejet és a tejszínt. Főztem megint pár percig, amíg szépen besűrűsödött. És már készen is volt! Köretnek spagetti tésztát adtam hozzá, de nagyon finom lehet rizzsel vagy krumplipürével is.
Kis családomnak rettentően ízlett öröm volt nézni, ahogy falatozták befele:D Szóval ezt is fogok még sokszor készíteni a jövőben, különösen azért, mert tényleg fél óra alatt el lehet készíteni, ami roppant jó dolog egy dolgos hétnap után.

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

Nelli írta...

Remélem a dolgok megoldódnak!
Finom ételt hoztál!
Valahogy még én sem vagyok ráhangolódva a Karácsonyra, talán ha eljön a szabadság ideje.

Raindrop írta...

Egyből kiszúrtam a citromos torta képed.
Szerinted ismerem a blogodat? :D

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_4GO0zxC3q9A/SqqapSy0vsI/AAAAAAAADlw/JeUs4ydFLqk/s400/citromos%2Btorta2.JPG&imgrefurl=http://megkaplak.comli.com/kifejezes/s%25C3%25BCt%25C3%25A9s%2Bn%25C3%25A9lk%25C3%25BCl%2Btorta%2Breceptek&usg=__i2Zq6Dy-XgHGygJuDwCxjXyKnmU=&h=292&w=400&sz=18&hl=hu&start=283&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=H-iLQGTEWz2qUM:&tbnh=91&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dkar%25C3%25A1csonyi%2Bs%25C3%25BCti%26start%3D270%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1

Sajna nincs forrás. :(

DebiGabi írta...

Rain,
Már egy ideje belefáradtam ezekbe. Volt, hogy teljesen felháborodtam rajta, írtam nekik, reklamáltam, kisebb-nagyobb eredményekkel.De rájöttem nem éri meg az egész.
Jobban megnéznve, olvasra még csak nem is stimmel a recepthez a kép:(
Ennyit tudnak.
Ha ettől boldogabbnak érzik magukat.

DebiGabi írta...

Raindrop,
Lányos zavaromban, még csak meg se köszöntem, hogy szóltál:)