2010. október 6., szerda

Datolyával töltött pulykamell


Egy ismerősünk nemrégiben Tunéziában járt egy kis pihenésen és tőle kaptunk datolyát. Annyira nem tartozik a kedvenceim közé, de néha-néha egy-egy darabot szívesen elfogyasztok. Pont azon törtem okos kis fejecskémet:)))), hogy mi legyen vacsorára, amikor a férjem-uram hazaállított a datolyákkal. Gyorsan elkezdtem kalkulálni, és a végeredmény a képen látható viszonylag gyorsan és egyszerűen elkészíthető vacsora lett. Legnagyobb örömöm pedig az volt, hogy a leányzó is jóízűen elfogyasztotta, pedig nyersen nem ízlett neki a datolya.

Hozzávalók:

pulykamell szeletek

bors
datolyák
vaj
köretként párolt rizs
konzerv ananász

A pulykamell szeleteket egy kicsit kiklopfoltam, sóztam, borsoztam. Egy-egy szem datolyát kimagoztam és begöngyöltem a pulykamellel. Egy hőálló tálat kivajaztam és elhelyeztem benne a szeleteket. A tetejére került egy kevéske vaj még, hogy ne legyen száraz a hús és 180 fokos sütőben 20 percig alufólia alatt, majd 10-15 fólia nélkül sütöttem. Míg a húsok megsültek elkészítettem közben a párolt rizst. Köretként került még mellé egy kis ananász is.

6 megjegyzés:

családi tűzhely írta...

Izgalmas kombináció.

ginko írta...

Szia! nézz be hozzám, azt hiszem díjad érkezett:)

Bianka írta...

Nagyon guszta

DebiGabi írta...

Családi tűzhely,
Mi nagyon szeretjük a húsokat finom gyümölcsökkel.

Ginko,
Nagyon szépen köszönöm.

Bianka,
Köszönöm.

Ami írta...

Ez igen! Nagyon guszta ételt készítettél :)

DebiGabi írta...

Ami,
Köszönöm szépen:)