2010. október 21., csütörtök

Csirkemell paradicsomszósszal és mozarellával

Még régebben készítettem ezt a paradicsomos csirkemellet, de valahogy elkeveredett a fényképek között, de most ráakadt, így gyorsan meg is mutatom:))) Viszonylag gyorsan és egyszerűen elkészíthető könnyű kis vacsora vagy ebéd, és ha nincs friss paradicsomunk szerintem nyugodtan el lehet készíteni paradicsompürével is.

Hozzávalók, amiket használtam:

2 csirkemell
6-8 db paradicsom
1 fej hagyma
2-3 gerezd fokhagyma
5-6 levél bazsalikom
oregáno
20 dkg mozarella sajt
só, bors, olaj

Első lépésben a csirkemellet szeletekre vágtam, sóztam borsoztam. A paradicsomokat megszabadítottam a héjától. Friss bazsalimommal és oregánóval összeturmixoltam botmixerrel. A hagymát apróra vágtam és egy kevés olajon megdinszteltem, jött hozzá a 2-3 gerezd átnyomott fokhagyma. Ezt is megpirítottam egy kicsit, majd felöntöttem a fűszeres paradicsommártással, sóztam, borsoztam és  felfőztem, majd egy tűzálló tálba öntöttem. A csirkemellszeleteket szintén egy kevés olajon elősütöttem, majd ráhelyeztem a paradicsomszószra. Minden szelet tetejére jött a sajtból egy-egy szelet. 180 fokos sütőben 20 perc alatt készresütöttem. Nálam köretnek tészta lett tálalva, de nagyon finom rizzsel, krumplipürével is.

3 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Jól néz ki :)

Bianka írta...

Hű nagyon guszta, szívesen elfogadnám ebédre

DebiGabi írta...

Mandy,
Köszi.

Bianka,
Sajnos nem maradt, gyorsan elfogyasztottuk!