2010. október 29., péntek

Citromos csirkecomb

Egy nagyon egyszerűen és viszonylag gyorsan elkészíthető, egy kicsit különleges, pikáns ízű csirkecomb.

Hozzávalók, amiket használtam:

3 db egész csirkecomb
2 db citrom héja
1 citrom leve
csipet feketebors

sütőzacskó

Az csirkecombokat megsóztam és megszórtam a feketeborssal, majd ráreszeltem a citromok héját. Ezután beletettem őket egy sütőzacskóba és rányomtam az egyik citrom levét is, majd lezártam a zacskót. Egy tűzálló tálba helyeztem és 180 fokos sütőben kb. 40 percig sütöttem. Kivettem a sütőből a zacskót szétvágtam és még addig sütöttem tovább, amíg finom ropogós lett a bőre. Egy kicsit a vége felé rásegítettem a grillfokozattal is. Köretnek burgonyapürét készítettem hozzá.

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Csúcs nagyon finom lehet

Zsiri írta...

Nagyon guszta és a fotó is jó :) Éhes lettem :P

DebiGabi írta...

Bianka,
Köszi:)

Zsiri,
Neked köszönöm. Ha szereted a citromos dolgokat érdemes kipróbálni, mert nagyon finom volt.