2010. október 24., vasárnap

Boszorkányos sütik

Amióta gyerekem lett sokkal több mindenre rá lehet venni konyhai tevékenységekben. Többek között bohókás, vicces sütemények készítésére is:)))) Remek szórakozás, amikor az ember a gyerekével alkotgat mindenfélét. Tavaly készítettünk Boszorkány ujjakat. Idén arra gondoltam legyen valami más is, bár édes leányzóm kérte, hogy azért idén is "nyírbáljuk" meg egy-két banyaujjat:D 
Némi töprengés után ezeket a boszorkányfejes sütiket találtuk ki. 

Az egész alapja egy sima kakaós muffin, amihez használtam: 
2 egész tojás
1 citrom reszelt héja
4 ek tejföl
2 ek kakaópor
1 bögre cukor
2 bögre liszt
1 csomag sütőpor
1/2 bögre olaj
1 csomag vaníliás cukor
Először a cukrot a tojásokkal és tejföllel kevertem el, belereszeltem a citrom héját, majd a lisztben elkevertem a kakaóport és a sütőport is. Ezeket is hozzákevertem az olajjal együtt. 180 fokos sütőben 20 perc alatt megsült. Hagytam a formában kihűlni őket.

Ezekre a muffinokra került egy felvert tojásfehérje, amihez rengeteg porcukrot adtunk hozzá, addig, amíg jó sűrű nem lett és már nem folyt szét, került még bele némi zöld ételszínezék is, mivel ez lett a banyák "arca". A szemek csokoládélencsék, az orruk kandiscukor, a szájuk pedig a leányzó gumicukorkáiból lett. Kalapnak kisütöttem egy kisebb adag fagylalt tölcsért, amikhez szintén adtam egy picike zöld színezéket és kakaóport, hogy sötét színűek legyenek. A boszik hajához pedig a Lidl-ben kapható, - véleményem szerint borzasztó ízű - spagettis zöld és piros színű gumicukrot használtunk.

13 megjegyzés:

Tücsök Bogár írta...

Tök jók lettek ! A hajának tényleg szörnyű az íze :))) ! De az én gyerekeim is szeretik :))) !

szandra írta...

Nagyon jóóóóó!!!!!

DebiGabi írta...

Tücsök,
Köszike:)
Ne is mondd. Az én lányom is elsőként azt ette meg a boszikról:D

Szandra,
Köszönöm:P

Főz és fecseg írta...

Ügyes vagy(tok)! A sütik ötletesek és rémisztően gyönyörűek lettek. Gratulálok!

ivan írta...

Gabi
Az "alkotás" öröme,mindig a gyermekekkel az igazi,azért is, mert újra gyermeknek érzi magát az ember.
Az "alakítás" tükrözi a hangulat légkörét.Szuper jó.:):)

Csibe írta...

De jó fejek :)))

Andi/cuki írta...

Micsoda ötlet!:-))

Elif írta...

Nagyon ötletes, szuper! :)

DebiGabi írta...

Főz és Fecseg,
Köszönjük szépen:)

Ivan,
Egy kicsit ragadtunk utána a leányzóval, de tényleg olyan jó vele készíteni együtt valamit.

Csibe,
:D

Andi,
Köszike:)

Elif,
Köszönöm:D

Bianka írta...

Hihetetlen ötletes, igazi gyermekálom

Nelli írta...

De jó ötlet!Nagyon édesek!:-)

DebiGabi írta...

Bianka,
Ilyenkor, egy kicsit újra gyerek lehet az ember és ez olyan jó érzés!!!

Nelli,
Köszönöm szépen!

Zsiri írta...

Mekkora ötlet :D